(Wyobraźcie sobie ze to ludzie z dsmp cn dop.autorka)
@xyinit Im 17 bitch🥵😻THANK YOU EVERYONE FOR THIS BDAY ILYSM!!@tommyinit THATS MY BDAY BITCH!
@nihachu awww my ciebie tez kochamy<33
@dreamwastaken NAJLEPSZEGO JESZCZE RAZ!!
@georgenotfound było super!!
@minx Oh damnn musiałaś dać te zdj gdzie wyszłam tak zle?
Time skip.
Pov.x/yMinął już jakiś tydzień od moich urodzin i już wszystkich zaproszonych osób nie było.Nie powiem było mi bardzo przykro ze musieli jechać ale wiadomo każdy ma jakieś sprawy do załatwienia itp.Co do Blanki nawet o niej już zapomniałam bo gdzieś pojechała na wakacje ale podobno ma za kilka minut w domu z tego co mówiła nam mama Tommiego.Nie miałam ochot się z nią już widzieć bo wiem ze napewno to nie będzie dobre dla mojej psychiki.Siedzieliśmy właśnie z blondynem w salonie i oglądaliśmy jakieś kreskówki bo nie mieliśmy co robić.Mieliśmy tez dziś w planach jechać do centrum po jakieś rzeczy do szkoły bo za tydzień niestety się ona zaczyna.Z tego wszystkiego było najgorsze to ze Tommy kończy już szkole w tym roku a ja będę musiała w Polsce chodzić do szkoły do której nie mam zamiaru wracać.Najlepsze jeszcze jest to ze nie mam tam już nikogo bo tak to miałam Blankę a teraz dosłownie nikt.Pomińmy już ten temat bo odechciewa mi się tylko żyć jak mam pomyślec ze za jakiś czas mam wracać do Polski.Z moich zamyśleń wyrwał mnie dzwoniący dzwonek do domu odrazu pobiegłam do nich z myślą ze to pani Simons ale jednak się myliłam i gdy tylko otworzyłam drzwi ujrzałam tam nikogo innego niż Blankę szklankę(nie zapomniałam o tym przezwisku nie martwcie się:** dop.autorka)
B-um cześć-przywitała się niepewnie
Y-hejka-próbowałam udawać ze nie rusza mnie to ze widzę ja pierwszy raz od jakiegoś miesiąca.
B-co tam jak tam wakacje?-próbowała jakoś zagadać
T-BARDZO DOBRZE POMIJAJĄC TO ZE PRZYJECHAŁAŚ TO ŚWIETNIE!-krzyknął z salonu Tommy
Y-shut the fuck up Tommy to było pytanie do mnie-odkrzyknęłam mu-a tak poza tym to świetnie jest a u ciebie?
B-tez dobrze.Poza tym um...x/y możemy pogadać jak się rozpakuje?-zapytała a ja nie powiem ze się bardzo zdziwiłam jej pytaniem
Y-...No dobra-powiedziałam a ona się uśmiechnęła i poszła do swojego pokoju a ja wróciłam do chłopka.
T-Nie gadaj ze ta szmata chce teraz cie przeprosić za to wszystko i zapomnieć o tym wszystkim.
Y-Tommy widać ze się zmieniła może będzie okej...tak czy siak nie zaufam jej tak jak kiedyś i nie będzie tak jak kiedyś ale warto spróbować się pogodzić.-chłopak pokiwał głowa przytuliłam się do niego i kontynuowaliśmy oglądanie jakiś bajek.Po jakimś czasie przyszła Blanka do kuchni zrobiła coś sobie do jedzenia i poszłyśmy razem do jej pokoju.Strasznie się stresowałam bo nie wiem co ona mi może powiedzieć i jakie ma zamiary.O mój Boże ludzie sorki ze dopiero po takim czasie jest ten pierwszy rozdział ale mam tyle lekcji i jestem na totalnym wykończeniu i nie mam na nic totlanie czasu:// ale będę próbować co jakiś tydzień wstawiać rozdziały!!
Kc was<33
512 słów
CZYTASZ
A wyszło ze na zawsze...~Tommy x reader~część druga!
Fanfic~druga część książki„A miał być tylko rok"~ Nw co wsm napisać hahaha Love you guys<33 Rozpoczęcie-25.09.21 Zakończenie-15.03.22