טום סובב את התוף והצמיד את קנה האקדח לגרונו. היתושים הפסיקו לזמזם לרגע ודממה מוחלטת שררה באוויר הסמיך שהתקרר במהירות. עוד מעט ירד הלילה ואיתו הפחד הנורא מפני הנפילה אל המים. הפחד מפני מה שמסתתר עמוק בתוכם. הוא נשם עמוקות והכריח את אצבעותיו לנוע. הוא סחט את ההדק. נשמעה נקישה והמקסיקני פלט צחקוק. לעזאזל חשב טום, תמיד החשיב את עצמו בר מזל, אבל כעת נראה שמישהו במרומים פשוט נהנה לראות אותו סובל. צלליתו הגדולה של האסיר הושיטה את ידה, וטום מסר לה את האקדח שהיה קשור בחתיכת חוט דק אל הענף שמעליו. הוא מחה את הזיעה הקלושה ממצחו. לשונו צבתה בתוך גרונו המיובש ומה שנותר מרגלו שלח גל חדש של ייסורים היישר לתוך עמוד השדרה שלו.
"תכין עוד אחת" הוא אמר למקסיקני, שצחק שוב ומלמל "או קה".
דמותו המטושטשת של האסיר הרימה את האקדח, סובבה את התוף והיססה כמה שניות. טום עצר את נשימתו וידו צבטה בחוזקה את רגלו הבריאה. האסיר לחץ על ההדק וקול הנקישה נשמע בברור בדממה. המקסיקני מלמל "ג'יזוס". טום שמע בברור את המים נחצים חמישה מטרים מתחתיו ודימה לראות עיניים צהובות בולטות מעט מעל פני המים, ממתינות בסבלנות.
האסיר צחק וטום היה בטוח שהוא מרמה.
"מה טוקה אה מי" אמר המקסיקני והושיט את ידו.
האסיר העביר לו את האקדח וטום שמע אותו ממלמל לעצמו "חבל לבזבז כדור על החרא הזה".
המקסיקני הצמיד את האקדח לראשו וחייך. הוא שאף עמוקות מהסיגריה החדשה שגלגל ולחץ על ההדק.