|Tatile Çıkıyoruz|
Anahtarımla kapıyı açmadan önce durup derin bir nefes aldım. Telefonda Min Ho ile konuşuyordum, bana gaz vermeye devam ediyordu. Açıkçası şu an ihtiyacım olan tek şey buydu. Birinin beni gaza getirmesi!
"Min Ho, emin misin bak? Ters tepmesin bu tatil işi?"
"Chan, kaç kere daha söyleyeceğim? Yahu güven bana, çok güzel olacak! Bak ben bu oteli iyice araştırdım, herkes çok memnun. İntenretteki yorumları teker teker okudum, birlikte de baktık hatta. Bu tatil size çok iyi gelecek, birbirinizle bolca vakit geçirecek ve eskisi gibi mükemmel bir çift olacaksınız. Hiç değilse dene be kardeşim!"
"Öyle diyorsan... Tamam, başka çarem de yok zaten. Eve geldim şimdi. Şans dile bana."
"Olacak, inanıyorum ben. Bol şans!"
Telefonu kapatıp cebime koydum ve içimden dualar ederek kapıyı açıp içeri girdim. Her zamanki gibi sessizdi. Salona ilerledim. Hera, koltukta oturmuş saçma sapan bir program izliyordu. Can sıkıntısından izlediğine eminim, odaklanmış sayılmazdı bile. Gidip, yanına oturdum.
Yüzüme bakmıyordu bile.
"Avukat ile görüştün mü?"
Kafasını iki yana salladı, "Henüz değil." içime bir rahatlık gelmişti. Tüm gün ya çoktan davayı açmışsa diye kendimi yiyip bitirmiştim. Tatil planımı söylemeden önce açmaması iyiye işaretti.
Kendine çektiği dizlerinin üzerine koydum elimi. Ona yaklaştım ve yanağından öptüm. Onu, ne kadar çok özlediğimi hissetmiştim o an. İrkilerek geri çekilmeye çalıştığında bırakmadım. Gözlerindeki şaşkınlığı görebiliyordum.
"Hera, sana söylemem gereken bir şey var. Lütfen beni sonuna kadar dinle ve hemen reddetme."
Yutkundu ve olumlu anlamda kafasını salladı. Derin bir nefes aldım, "Evliliğimizin iyi gitmediğinin farkındayım. Birbirimizi fazla ihmal ettik ama bence ikinci bir şansı hak ediyoruz. Bu yüzden şu boşanma işini ertele ve bir tatile çıkalım, bu süreç içerisinde fikrini değiştireceğine eminim."
"Tatile mi çıkalım? Birden bire..."
"Birden bire değil aslında. Uzun zamandır karşıma çıkan bir reklam broşürü var, çiftler için özel organizasyonları olan bir otel. Ben bunun bir işaret olduğunu düşünüyorum."
"Chan, bu-"
"Lütfen iyi düşün Hera. Bu evliliği bitirmeden önce hiç çaba sarf etmeyecek miyiz gerçekten? O tatile ihtiyacımız var. İkimize de çok iyi gelecek. Kabul ettiğin an her şeyi hazırlayacağım ve sana söz; Tatilden sonra eğer hala boşanmak istiyorsan seni daha fazla zorlamayacağım. "
Emin olamayarak bakmayı sürdürdü. Min Ho bana bu öneriyi sunduğunda ben de tereddüt etmiştim ama bakınca mantıksız gelmemişti aslında. Yoğun iş hayatı ve gündem mevzuları yüzünden birbirimizden uzaklaşmıştık. Dış etkenler sebebiyle sevdiğim kadından ayrılmak doğru gelmiyordu. Bu yüzden bir şansa daha ihtiyacımız vardı.
"Peki ya işin?"
"Yıllık iznimi kullanacağım."
Sıkıntılı bir iç nefes verdi.
"İşe yarayacağına emin misin?"Gülümsedim ve alnımı alnına yasladım, "Yarayacak. Beni yeniden sevmen için elimden geleni yapacağım."
֍ ֍ ֍
Valizimin fermuarını çekerken telefonumu omzumla kulağım arasında sıkıştırmıştım. Fazla kıyafete gerek olmadığını düşünsem de orada uzun kalacağımız belliydi, bu yüzden birkaç parça şey daha eklemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vacation | Bang Chan
FanficNasıl anlatılır? Çok yakınımda sanki, ama dokunmaya kalksam aramıza uçurumlar girecekmiş gibi hissediyorum. Çok uzak, ama bi' elini tutsam her şey tamam olacak. İşte, garip. Tarif bile edemiyorum. Her şey; karşıma çıkan tatil broşürü ile başladı. "S...