Capitolul 9

8.7K 387 8
                                    

Sofia POV
După ce au terminat toți de mâncat, au început sa vorbească si eu ma jucam cu Lexy piatra, foarfeca, hârtie.
- Sofia, as vrea ca noi doua sa ne cunoaștere mai bine. Ce zici? ma întreaba dintr-odată Marie.
- Ok? întreb eu si ma uit cu o fata la ea gen " ce naiba vrei sa faci", toți de la masa îndreptându-si atenția către mine.
- Locuiești singura? ma întreaba ea.
- Mda, uneori mai vine fratele meu in vizita.
- Câți frați ai? ma întreaba din nou.
- Unul. zic eu.
- Cati iubiti ai avut pana acum? zice ea și Zâmbește șiret.
- Pai.....doi am avut. Nu a durat mult relația cu ei.. Cam 1-2 luni cu fiecare.
- Pai si de ce a durat așa puțin relația cu ei?
Deja a întrecut măsura.
- Ei voiau mai mult de la mine decât eu puteam. I-am prins pe amândoi inselandu-ma. Așa ca.. zic eu, vizibil enervata.
- Ai mai avut un job inafara de cel de bona si de menajera?
- Nu chiar.
- Am aflat ca la fostul tau servici, oamenii te dispretuiau. Așa cum o fac eu. murmura ea.
- Mda, si care e treaba? Nu ma interesează. zic eu, gata sa rabufnesc.
- Sincera sa fiu, as fi vândut si flori pe strada in loc sa fiu menajera. Este un job oribil.
Gata femeie, ai întrecut măsura.
- Știi ceva? Nu ma interesează ce zici tu, zgripturoaico sau ce zic alți prosti. Ma doare undeva de voi si de vorbele voastre. Sunteți toți niște barfitori si nu știți sa mișcați un deget pentru a va câștiga singuri pâinea. Bine ca am avut eu un job urat dar cinstit, decât ca tine, numai sa stau cu mana întinsă la propriul iubit. zic eu si m-am ridicat de la masa, Alessio și Lexy bătând din palme iar Hunter râzând.
- Asta e fata mea! zice Alessio prefacandu-se ca își ștergea o lacrima.
- Ma simt mândră ca e bona mea! spune Lexy si vine, acaparandu-mi picioarele intr-o imbratisare.
- Cum iti permiti?! Pot sa pocnesc din degete si tu sa nu mai ai nimic!
- Crede-ma nu mie frica de oamenii falsi, dar si prosti in acelasi timp. Nu ma intereseaza ce poti tu sa faci. Ma ameninti acum si presimt ca mai incolo te duci plangand la iubitelul tau, ca eu m-am luat de tine. spun si ma pun din nou pe scaun, lejera, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
- Esti o nesimtita! Nici nu ma mir cum de te-a parasit tatal tau! spune, furia fiind vizibila in ochii sai.
-Poftim? De unde stii tu asta?
- M-am documentat despre tine, si stiu mai multe decat crezi tu. Tatal tau te-a parasit la varsta de doar 1 an, mama ta ramanand cu doi plozi pe cap. Saracul barbat! Fratele tau are o sotie pe nume Lolla. Mama ta a disparut cand tu aveai 13 ani, iar fratele tau 17. A-ti ramas in grija unei femei care va cunostea, pana fratele tau a facut 21 de ani.
Esti o sarantoaca si pe deasupra si o nesimtita.
Povestea vietii mele. Defapt, nu toata povestea.
Am simtit ca si cum ceva mi-ar fi trecut repede prin inima, facandu-ma sa fierb de nervi. M-am ridicat in picioare si am luat sticla de 2 litri de pe masa si i-am desfacut dopul, ducandu-ma in fata zgripturoaicei.
- C-ce vrei sa faci?! intreaba ea.
Nu a mai avut timp sa zica altceva pentru ca eu am turnat tot sucul pe ea, aceasta ramanand socata, si incepand sa injure si sa tipe.
- Rochia asta a costat de doua ori mai mult decat apartamentul tau. 8.000 de lire am dat pe ea! spune si incepe sa planga fals.
- Oh, vai, doare, nu? Mie nu mi-a placut cand mi-ai spus jumatate din povestea vietii mele. Stii, chiar doare ca ai mers asa departe. Chiar esti o zgripturoaica. Nu ai dreptul sa te bagi in viata altora, daca acestia nu iti dau aprobarea. Este ca un fel de jurnal. Eu am cheia, si decid daca trebuie sa ti-o dau tie sau nu. Roaga-te lui Dumnezeu ca nu ti-am facut ceva mai rau. Poate par eu inofensiva, dar crede-ma, ca daca ajungi sa ma cunosti, sunt diavolul in persoana. Deja ai trecut pe lista mea neagra, asa ca ai grija. zic si ies fugind din 'palat', si tot mai departe de acest loc.
L-am apelat pe Eric si acesta a raspuns imediat.
- Vino si ia-ma de pe Crystal street. Te astept.
- Bine, ajung intr-o secunda.
--------------------------
Am ajuns nervoasa acasa si i-am spus lui Eric ca sunt bine si ca poate sa mearga acasa la Lolla.
A plecat, eu ducandu-ma direct catre baie, sarind in cabina de dus, apa calda relaxandu-mi corpul.
Poate ca ceea ce i-am zis zgripturoaicei o sa ma coste job-ul, dar chiar nu pot tolera oamenii fără minte, care acționeaza la cele mai inutile metode ca sa îi jigneasca pe altii.
Am ieșit din dus si am pus pe mine niște boxeri negrii, cu un tricou larg si m-am aruncat in pat, întunericul luandu-ma sub aripa lui.
Daca Marie a început jocul, eu am sa il joc si am sa il câștig. O sa vadă diavolul din mine, si nu o sa fie pe placul ei.

-------------
Heei, LORISSATORI, am stat o ora si ceva sa fac capitolul asta pe placul vostru:)
O sa fie niște scântei in cap. următor.
LOVE YOU ALL si sper sa va placa capitolul.

My BossUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum