Hunter's POV
Cred ca ideea pe care o am este geniala. Am stat o noapte întreaga sa îi sun pe cei care ma vor ajuta cu planul. Cred ca am trezit jumătate din oraș.
Ce plan? Sa o cer pe Sofia... De iubita.
Este un plan superb si o sa fim numai noi doi, feriti de ochii presei si a celorlalti oameni. Sper sa accepte sa iasa cu mine in seara asta. Dar mai intai, sa dorm si eu ca sunt obosit ca dracu.
- Ti-ai aprins calcaiele dupa fata aia, omule. Nu e de bine. spune unul dintre prietenii mei, Dylan.
- Da, mi-am aprins calcaiele, dar ea nu este ca celelalte fete. Este frumoasa, din toate punctele de vedere, draguta, sexy când se enerveaza. spun eu dar sunt intrerupt.
- Săraca, profitoare. Bang, am prins-o!
- Bă, tu om bătut de soarta, taci dracului din gura ca de nu, incerc niste figuri de box pe tine! spune alt prieten de-al meu, Jonathan, înainte sa sar eu sa-l bat pe Dylan.
- Okay, okay, calm băieți! spune Dylan si isi ridica mâinile in aer, in semn de predare.
- Sa dea dracu sa mai zici ceva de ea ca te omor cu mainile mele, ai inteles?
- Da omule, am inteles, ce nu pricepi?
- Asa. spun si usa camerei mele din hotel se deschide brusc, pe ea intrând nimeni altul decât Alessio.
- Am aranjat întâlnirea de afaceri cu Roderick Shawn. spune Alessio.
- Cand este? întreb eu.
- Diseara.
- Bă, dar la dracu, diseară ies cu Sofia!
- Atunci ma voi duce eu cu Jonathan, Dylan, Tristan, Bryan. Spun eu ca esti plecat cu
afaceri in America si ca vii peste cateva zile, bine?
- Asa sa faci. Vorbim diseară.
____________________
Am ajuns acasa si m-am dus tinta catre camera fetitei mele. Am deschis usa si ceea ce am vazut a fost induiosator.
Sofia se uita la Lexy cu un zambet de milioane, in timp ce Lexy dormea. Sa nu imi spuna ca a stat treaza toata noaptea, dar cearcanele o dau de gol.
- Sa nu imi spui ca ai stat treaza toata noaptea. i-am soptit Sofiei, iar aceasta s-a pus pe marginea patului, cascand si uitandu-se la mine.
- Ba da, am stat treaza. Oricum, nu sunt obosita si intr-o ora ar trebui sa o trezesc sa îi dau medicamentele.
- Nu ma minti tu pe mine. Du-te imediat acasa ca stau eu cu Lexy.
- Nu, multumesc, vreau eu sa stau cu Lexy. spune si ma incrunt.
- Nu te-am rugat sa pleci, ti-am spus sa pleci acasa!
- Si daca nu vreau?!
- Vezi tu! spunsi o iau in stil mireasa in brate, ignorand injuraturile pe care mi le spune in soapta si am scos-o din camera.
Am inceput sa merg cu ea in brate pe hol, toate menajerele ce treceau pe langa noi chicotind sau uitandu-se socate la scena din fata lor. I-am spus uneia dintre ele sa mearga sa stea cu Lexy pana vin eu, si in caz ca intarzii mai mult de o ora sa îi dea si medicamentele.
Si cum pana la masina mea era mult de mers, am "aruncat-o" pe Sofia in limuzina ce se afla la cativa pasi de casa.
Soferul a pornit limuzina, stiind exact unde sa se duca.
- De ce dracu nu intelegi din prima ce ti se zice?! Am vrut si vreau sa stau cu Lexy! spune Sofia si un zambet isi face loc pe fata mea.
- Draguta, nu te-am luat ca sa te duc acasă. Daca nu ai vrut sa pleci de buna voie, o sa suferi consecintele! spun si ea înghite in sec, dupa care incep sa o gâdil, amandoi căzând de pe bancheta pe jos, eu fiind deasupra ei.
Meh, limuzina asta este aproape cat dormitorul meu, nu este sa zici ca nu ai nici loc sa respiri.
- Nu--nu---mai! GA--HAHAHA-TA! spune, dar eu nici in ruptul capului nu încetez.
Imi vine o idee strălucită, si bineînțeles, trebuie sa o pun in aplicare.
- Daca repeți ce am sa spun eu te voi lasa in pace!
- B-Bine! spune ea printre râsete.
- Promiti?
- PROMIT! HAI ODATA, ca mor aici in pana mea!
- Repeta: Hunter este cel mai chipes bărbat din lume si voi ieși cu el in seara asta!
- Hunter este... cel mai mare maimutoi--- încearcă Sofia sa zică, iar eu incep sa o gâdil si mai tare.
- GATA, ZIC! HUNTER ESTE CEL MAI CHIPES BĂRBAT DIN LUME SI VOI IEȘI CU EL IN SEARA ASTA! FERICIT?!
- Asa, bravo, vezi ca nu a fost deloc greu? zic si încetez din a o gâdilă si ea se pune înapoi pe bancheta, urmat de mine.
Are fața roșie ca racul si parul îi este ciufulit.
- Zici ca ai alergat 10 kilometri, nu ca te-a gadilat cineva! spun si ea isi ridica o spranceana, iar eu îi dau o mica oglinda ca sa se uite in ea.
- Doamne, urăsc sa fac asta, dar iti dau dreptate! Săi tu doua secunde, sa ies cu tine? Nu am ieșit ieri?
- Asa, si? Ieși si astăzi, ca de nu, te voi gâdila din nou!
- Bine, bine, ies. dar sa nu te aștepti ca ma imbrac la patru ace, ai inteles?
- Nici nu mi-a trecut asa ceva prin minte! Te duc acasă, te odihnești si diseară la 9 te iau de acasă. Te sun eu.
- Bine. Dar de unde ai tu numărul meu?
- Secret.
============
Gata capitolul, si eu cred ca ar trebui sa fie in fata anunțului *citeste*
I'm in england biciz.
La media este o frumoasa priveliste din avion.:)) defapt nu se vede mai nimic.
Va amintiti când v-am spus ca (,) capitolul ar fi trebuit sa aibă 2000 de cuvinte? E, pai wattpad a fost el asa de bun cu mine so l-a sters. Acum are doar 950;(
Anyways, love you❤️
CITEȘTI
My Boss
Teen Fiction" Nu am crezut niciodata ca ma voi indragosti de el. Un tip arogant si plin de bani, care are totul la picioarele sale. Dar se pare ca imposibilul poate deveni posibil". -Sofia