Capitolul 6

8.8K 419 10
                                    

Îi sunt datoare lui Alessio ca m-a scapat de zgripturoaica aia. Imediat ce m-a imbratisat, a plecat in biroul lui Hunter, pentru a cauta niste documente. Cel putin asta a zis el. Miranda m-a dus pana in bucatarie, unde mi-a aratat toate cele cu trebuinta.
- Dar ei nu au bucatareasa? intreb eu.
- Ba da, au. Doar ca aceasta este bolnava si este libera pentru o saptamana.
- Pai si cine gateste? intreb eu, din nou, curioasa.
- Gatesc celelalte fete care lucreaza aici. Dar lui Lexy nu îi prea place mancarea facuta de ele.
- Ce mananca Lexy de obicei, dimineata?
- Pai.. Clatite, lapte cu cereale... Mancaruri usoare.
- Ce ar fi daca i-as pregati eu micul dejun in dimineata asta? Pot?
- Esti sigura?
- Da!
- Pana in ora 9:00 sa fii gata cu mancarea, deoarece aia este ora zilnica la care Lexy se trezeste.
- Bine. Am inteles.
- Ah, si inca ceva. Ar fi bine daca in dimineata asta i-ai face supa. Aseara a zis ca o doare putin gatul.
- Desigur.
Spun eu si ea ma lasa singura, spunand ca are treaba.
************
Este ora 8:30 iar eu am terminat de facut supa, care, dupa mine, a iesit gustoasa. Am pus supa intr-un bol lasand-o sa se raceasca. Atunci a intrat si Miranda.
- Ai terminat? Mai e putin si se trezeste cea mica.
- Am terminat.
- Pune bolul pe o tava si nu uita de lingura. Fugi sus!
**************
Cum am vrut sa intru in camera, a iesit o alta fata din ea.
- Buna! zice ea. Ma numesc Natalia, si presupun ca tu esti Sofia?
- Da, eu sunt.
- Incantata! Ne mai vedem. zice ea si trece pe langa mine. Ah, si vezi ca s-a trezit domnisoara Lexy.
- Bine, mersi ca mi-ai spus.
Ea pleaca si eu intru in camera lui Lexy, cu tava intr-o mana. Am vazut-o pe Lexy pe jos construind o casuta din cuburi.
- Ce faci frumoaso? intreb eu si ea isi ridica ochii in sus, ca sa se poata uita la mine.
- Sofia! zice ea si sare peste cuburile imprastiate pe jos, venind la mine, luandu-mi in brate picioarele. Mi-a fost dor de tine! Nu mi-a zis nimeni ca o sa vii!
- Pai, am vrut sa iti fac o surpriza. Si mai am o surpriza pentru tine.
- Ce surpriza?
- O sa... Petrecem mult timp impreuna! zic eu.
- Da? Si o sa ne si jucam impreuna? Si o sa ne uitam si la filme?
- Da, toate dintre acestea si inca mai multe! spun eu. Hai sa mananci supa. Te mai doare in gat?
- Putin de tot. Tu ai facut supita? intreaba ea.
- Da. Am facut- o special pentru tine. Am adaugat si un ingredient special.
- Ce ingredient?
- Pai, am pus multa dragoste. Acum haide sa mananci, ca se raceste.
- Bine!
Lexy s-a asezat pe pat si eu am luat scaunul de la calculator, asezandu-ma pe el cu tava in mana.
- Iti dau eu sa mananci sau mananci singura?
- Mananc singura, ca sunt fata mare! Am 7 ani!
- Mai ai putin si ma ajungi! zic eu si ii pun tava pe picioruse, ea luand lingura in mana, incepand sa manance.
- E bun bun bun! Imi place! zice ea.
- Ma bucur ca iti place. spun eu zambind catre ea.
********************
Dupa ce Lexy a terminat de mancat, eu am propus sa mergem putin pe afara, in gradina imensa din spatele casei, ce se vede perfect de la geamul ei.
- Stai sa ma imbrac. zice ea si fuge catre dulapiorul ei albastru, deschizandu-l, luand un trening negru, cu o inimioara mare pe bluza.
- Vrei sa te ajut? intreb eu.
- Nu, multumesc! Ma duc in baie sa ma schimb! Sa nu pleci!
*************************
Am iesit in curtea casei, pardon, a palatului, dand nas in nas cu Alessio.
- Buna ziua din nou, cel de-al doilea domn Black pe care l-am intalnit.
- Buna ziua, domnisoara care are grija de nepoata mea Lexy. spune el, facand o plecaciune, amandoi incepand sa radem.
Cand ne-am oprit din ras ne-am uitat la Lexy, care avea o fata gen " Nu-i stiu, nu-i cunosc".
- Ale, ti-o rapesc pe Sofi. Pa! zice micuta si ma ia de mana, incercand sa ma traga, eu lasandu-ma trasa de ea.
- Ce ai zice daca ne-am juca " pitulusul" ( asta ma jucam cand eram mica, impreuna cu fratele meu. Nu ma judecati daca nu am scris bine).
- Da, vreau sa ma joc asta! Tu te pui! Numeri pana la 20!
********************
De ce l-am terminat asa brusc? Pai...in capitolul viitor au sa se intample niste lucruri.. Capitolul viitor, sau cel dupa capitolul viitor. Vreau sa va las in suspans:))

My BossUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum