Yazar*
Sasuke baya bi sinirlenmişti naruto ise sakura nın onlara seslenmesini fırsat bularak hemen sasuke yi itti ve konuştu.
Naruto: Ehh bak sakura- chan bizi çağırıyor gitmemiz gerek sasuke. Diyip sakura nın yanına doğru yürüyordu naruto.
Sasuke: Kaç bakalım naruto kaç ama dikkat et gittiğin yol çıkmaz a çıkıyor çünkü. Diyip sırıtmıştı sasuke.
Takım 7 ve ek olarak ta Jayden ve kayden de vardı hepsi şuan orman dan çıkmıştı bir yola doğru yürüyordu kakashi biraz durdu ve sakura, naruto ve sasuke öğretmesi gereken bazı şeyler vardı.
Kakashi: Ovv size söylemeyi daha doğrusu öğretmeyi unuttum.
Sakura: Ne öğreticeksiniz kakashi sensei?
Kakashi çakrasını ayağın da topladı ve ağaca çıktı.
Kakashi: İşte bunu.
Naruto heyacanlı bir şekilde baktı ve oda denemek amacıyla ağaca koştu bir iki adım atabilmişti sadece tam ağaçtan düşecek ken kayden hemen koştu ve naruto da kayden in kucağına düştü.
Kakashi içinden: Sasuke yakında bu sinir ve bu nefretle mangekyou sharinganı bırak eternal mangekyou sharinganı açacak vallaha.
Sasuke gerçekten de çok sinirlenmişti her an kakashi nin dediği gerçekleşebilir di. Sasuke normal de Katon u ağızı ile yaparken şimdi resmen kulakları ve gözleri ile yapıyordu.(Tamam tamam şaka)
Kayden naruto yu yere yavaşça bıraktı sakura resmen kayden e ve naruto yu resmen shiplemişti bile.
Sakura içinden: Ay naruto kayden le çok yakışıyor ama Jayden le de bir o kadar çok yakışıyor ay acaba hangisi ile shiplesem.
Ardından sasuke ye baktı ve yanakları kızararak gene içinden bir şekilde konuştu.
Sakura içinden: Ayy acaba bizde sasuke- kun ile böyle olur muyuz? Oluruz da ama kayden ve naruto gibi mi? Yoksa Jayden ve naruto gibi mi?
Kayden içten bir şekilde gülümsüyerek naruto ya baktı ve konuştu.
Kayden: İyisin dimi naruto?
Naruto: Merak etme kayden iyiyim beni tuttuğun için saol.
Kayden: Sıkıntı değil her zaman.
Jayden: Naruto- chan sana nasıl çıkacağını göstermemi istermisin.
Naruto: Bekle bir dakika sen çıkabiliyormusun ki!?
Jayden: Evet kayden ve ben 4 yaşından beri bu tür eğitimleri görüyoruz ben fuuton doton ve Mokuton yapabiliyorum sadece.
Kayden: Ben de Katon raıton ve fuuton yapabiliyorum.
Naruto: Oh ben daha o kadar yapamıyorum ama yapıcağım çünkü ben gelecekte en iyi hokage si olacağım.
Jayden: Nedenini bilmiyorum ama içimden bir ses olacığını söylüyor nedensizce. Diyip gülümsemiş ti Jayden.
Sasuke içinden: E tamam yeter ama ben bunları sikerim.
Kayden: Nasıl çıkacağını öğretmemi istermisin naruto?
Naruto: Ol-
Sasuke bir çırpıda naruto nun kolun dan tutup çekiştirmeye başlamıştı.
Sasuke: Gerek yok ona ben öğretirim. Diyip Jayden ve kayden e şeytanice sırıtmıştı.
Bu seferde kuduran kişi değil daha doğrusu kişiler Jayden, kayden ve sakura olmuştu. Ağıcın tepesin ilk defa boş zamanın da kitap okumak yerine öğrencisini izleyen kakashi aptal bir sırıtma ile onları izliyordu.
Kakashi içinden: İşler kızışacak. Diyip daha da büyük bir şekilde sırıtmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Aitsin (Sasunaru)
FanfictionŞimdi hikaye biraz farklı olucak dizideki bazı olayları ben değiştireceğim spoiler vermicem kendi oku aq neyse smut olursa uke: Naruto same: Sasuke Olucak iyi okumalar(◍•ᴗ•◍)❤