21. Bölüm

1.8K 97 73
                                    

Mitsumen çok tatlı sjsnksnsjsjsjsjsnsn

Yazar*

Sasuke: Beni seviyormusun naruto?

Naruto ne diyeceğini bilemiyordu ama kafasında sasuke ile olan bütün anılarını topladı. O gün gaara ile sasuke savaşırken naruto sasuke ye bir şey olacak diye kalbi yerinden çıkıyor du. Sasuke için o kadar çok endişelenmişti ki. Bu endişe arkadaşça bir endişe olamaz dı diye geçirdi naruto.

Naruto: Sasuke ben...

Sasuke heyacanla naruto nun ağzın dan çıkacak olan sözleri bekledi.

Naruto: Sasuke ben de seni seviyorum.

Sasuke bu sözleri duyduğu anda gözleri parladı naruto ya sımsıkı sarıldı naruto da sasuke ye karşılı verdi.

Sasuke: Teşekkür ederim naruto bana bu şansı verdiğin için çok teşekkür ederim.

Naruto: Ben de beni sevdiğin için teşekkür ederim sasuke.

Naruto omzunda bir ıslaklık hissetti.

Naruto: Dur bir dakika sasuke sen ağlıyor musun.

Sasuke geri çekildi evet gerçekten de ağlıyordu.

Sasuke: Kusura bakma naruto en son bu kadar mutlu olduğun da 4 yaşın daydım e tabi bide sana aşık olduğum zaman ama şuan onlara kıyasla daha da mutluyum.

Demişti sasuke. Sasuke naruto ya içten bir şekil de gülümsedi o an naruto sasuke nin hep gülmesini istedi sasuke ye gülmek çok yakışıyor du.

Naruto: Sasuke niye hep aptallar gibi somurtuyorsun niye hiç gülmüyor sun gülmek inan ki sana çok yakışıyor.

Sasuke: Eğer sen benim gülmemi isterse inan bana hep gülerim ama sadece seninleyken.

Naruto: Neden sadece benimleyken?

Sasuke: Benim olan hiç bir şeyi başka insanların görmesini istemiyorum buna sende dahilsin naruto.

Naruto nun yanakları gene kızarmıştı. Naruto boynunu sasuke nin omzuna gömdü ve konuştu.

Naruto: Kes şunu sasuke.

Sasuke ise naruto nun bu cevabına sadece kıkırdadı.
.

.

.

.

Akşam oluyordu sasuke ve naruto ise evlerine doğru gidiyordu.

Naruto: Görüşürüz sasuke.

Sasuke: Görüşüz sevgilim.

Naruto kulaklarına kadar kızarmıştı sasuke naruto nun bu halini çok tatlı buluyordu. Naruto nun utanması sasuke nin çok hoşuna gidiyordu.

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Naruto evine gelmişti gene yerde mektuplar buldu ama bu mektupların üzerin deki şekiller farklı ve rahatsız ediciydi.

Üzerin deki şekiller.
😠😡💞💕👉👌💖

9 tane mektup vardı naruto bu tün mektupları eline aldı ve kapıyı açıp içeri geçti sonra da kapıyı kapattı ve yatağına oturup mektupları okumaya başladı.

Sevgilim hayırdır uchiha sasuke ile öpüşmeler onu sevdiğini söylemeler falan?

Naruto içinden: Ne beni mi izliyor?
Naruto aklın daki düşünceyi bıraktı ve okumaya devam etti.

Bu hâlini hiç beyenmedim naruto sen sadece bana aitsin niye bunu kabullenmek istemiyorsun ki. Niye bana olan sevgini inkar ediyorsun?

Naruto sinirlenmeye başlamıştı.

Naruto: SENİN GİBİ BİR PEZEVENK E KARŞI NASIL BİR HİSSİM OLABİLİR Kİ İT! BAK BAK BİDE HİSSLERİMİ İNKAR EDİYORMUŞUM YARRAĞIMA BAK BE!

Naruto bütün mektupları okumuştu ama son mektup ta mektubu yazan kişi naruto yu ****** caddeye çağırıyordu o cadde iyi bir cadde olduğu söylenemez di ama naruto bunu umursamadı mektupları kutudaki diğer mektupları nın yanına koydu ve kutuyu yerde bıraktı. Ve anahtarını alıp koşarak evden çıktı.
.

.

.

Naruto o caddeye gelmişti ve karşısın da kapşonlu bir çocuğu gördü.

Naruto: O MEKTUPLARI YAZAN SEN MİYDİN LAN!

???: Oh sevgilim lütfen bana sesini yükselt me yoksa senin için hiç iyi şeyler olmaz.

Naruto: Sen beni tehdit mi ediyorsun lan!?

???: Sen gerçekten de hiç söz dinleniyorsun naruto.

Diyip kapşonunu açmıştı.

Diyip kapşonunu açmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Naruto: D- daki...?

Sen Bana Aitsin (Sasunaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin