15. Bölüm

2K 115 88
                                    

Yazar*

Naruto hâyel kırıklığına uğramış hissetti ama hemen kendini toparladı dolaptan kutu da rağmeni aldı ve üzerine başka (pijama) bir kıyafet giydi. Naruto kendi kıyafetini makineye atmıştı ama farkın da olmadan  detarjan yerine farklı boya koyup çalıştırmaya başlamıştı bile.

Rağmen e su ekledi ve yavaş yavaş yemeye başladı işte en sevdiği rağmen körili olandı aslın da naruto her türlü rağmen i severdi. Rağmen yediğin de fazla mutlu olurdu naruto.

Yemeğini yemiş ve makine deki kıyafetlerin çıkmasını bekliyordu naruto "biip bippp" (Bizim makine böyle ötüyorda) Sesi duyunca koşarak makine deki kıyafeti ni görmesi ile.

Naruto: Siktir!?

Demesi bir oldu çünkü kıyafeti değişmişti.

Alın bandajın dan tut ayakkabı sına kadar bütün herşeyi makineye tepmişti ne attığını ne atmadığını görmemiş ti bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Alın bandajın dan tut ayakkabı sına kadar bütün herşeyi makineye tepmişti ne attığını ne atmadığını görmemiş ti bile.

Naruto: HASSİKTİR HASSİKTİR NE YAPACAĞIM BEN!?

Naruto oda nın için de bi otarafa bi bu tarafa dönüp duruyordu naruto sadece bir takımı vardı ve oda buydu. Naruto giymeye başladı giyerken de kendi kendi ne söyleniyordu.

Naruto: Of ne yapacağım ben niye kıyafeti koyarken dikkat etmedim ki offff neyse artık başka çağrem yok gibi.

Diyip evden çıkmıştı kapıyı da kilitleyip koşarak antreman yaptıkları yere gidiyordu naruto tam gelmişti ki birinin ona seslendiğini duydu ama umursamadı en sonun da gölge Jutsu su tarafın dan (Böyle mi yazılıyordu) yakalandığın da onu yakalayan kişinin shikamaru olduğunu anlamıştı.

Shikamaru: Of ne zahmetlisin naruto.

Naruto: Gene ne oldu shikamaru.

Shikamaru: Hinata seni rağmen ci dükkanı nın oraya çağırıyor da onu söyleyecektim. Üstün deki yakışmış bu arada.

Naruto: Hinata mı tamam söylediğin için teşekürler iltifat için de.

Diyip rağmen ci dükkanı nın oraya doğru koşturuyor du naruto derken sakura ile çarpıştı.

Naruto: Allah'ım niye bu gün herkez ben koşarken beni durdurma peşin de?

Sakura: Oh naruto nereye doğru böyle alel acel koşturuyor dun?

Naruto: Oh sakura- chan rağemn ci dükkanı nın oraya doğru koşturuyor dum hinata çağırmış ta acil bir şey olabilir sen nereye.

Sakura: Oh ben mi tenten nin yanına gidiyordum bana yeni kullandığı silahlarını göstermek istiyormuş ta kıramadım kabul ettim peki ya niye hinata seni çağırıyor ki?

Naruto: Bilmiyorum ama öğreneceğim sakura- chan.

Diyip tam gidecek ken sakura naruto nun kolunu tuttu.

Sakura: Oi naruto geçen gün bana söylediklerin için teşekkür ederim haklıydın bundan sonra sasuke- kun benim sadece arkadaşım ve merak etme sasuke- kun ile senin arana girmeyeceğim.

Naruto: Oh kusura bakma sakura- chan çok sert konuş- BEKLE SEN NEDEDİN!?

Sakura: Sasuke- kun ile senin arana girmeyeceğimi söyledim neden ki?

Naruto: BEKLE BİR DAKİKA SEN LANET TEME İLE BENİM ARAM DA BİR ŞEY OLDUĞUNU MU SANIYORSUN SAKURA- CHAN!?

Sakura: Yokmu ki?

Naruto: TABİ Kİ DE YOOOK! BUNU BÖYLE BİLEN BAŞKA KİM VAR!?

Sakura: Immm ino, kiba, neji, tenten, shikamaru hatta sen le son günlerdir konuşmaması nın sebebi de neden ona söylemedin diye biraz sana kırgın dı sonra tsunade- sama başka kimse yok sanarım.

Naruto: D- DUR BİR DAKİKA SİZE BU- BUNLARI SÖYLEYEN KİŞİ KİM!?

Sakura: Immm kakashi sensei.

Naruto: KAKASHİ SENSEİİİİİİİİİİİİİİİİİ!!!!!!!!!!!!!

Kakashi: Imm bir ses duydun mu sasuke kulaklarımın çınladığını hissettim.

Sasuke: Neyden bahsediyorsun kakashi?

Kakashi: Ohh tuhaf.

Sen Bana Aitsin (Sasunaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin