39. Bölüm

1.4K 75 61
                                    

Yazar*

Sasuke naruto yu bir yere davet etmiş ti Ee tabi kızlar bunu duyunca gene naruto yu rahat bırakmamıştı ve naruto yu gidiriyorlardı.

Naruto: Gene mi ya.

Naruto yu bu sefer. Bu kıyafeti gidirmişlerdi.

Naruto: Bu biraz fazla açık değilmi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Naruto: Bu biraz fazla açık değilmi?

Hinata: Bence gayet güzel durdu naruto- kun.

Naruto: Peki peki.
.

.

.

Naruto evde oturmuş sasuke nin gelmesini bekliyordu. Bı den kapı çaldı. Naruto heyacanlı gidip kapıyı açtı. Sasuke gözlerine inanamadı.

Sasuke: Çok yakışmış naruto benim kıyafetimi böyle giymen beni çok mutlu etti güneşim.

Naruto yüzünü kızardığını hissetti.

Sasuke arkasın da elli ile tuttu çiçeği aldı ve naruto ya uzattı.

Sasuke: Bu çiçekleri güneşi görmeden yaşayamaz. Bu yüzden senin yanın da kalmalı.

Naruto nun yanakları daha da kızardı sasuke Naruto ya elini uzattı naruto da o eli tuttu. Gitmedikleri yer kalmamıştı.

Sasuke ve naruto bir parka gelmişti hâlâ elleri ayırmamışlardı bir kız ordan seslendi.

Orp: IYY İĞRENÇ SİNİZ!

Naruto bu sözlere üzülmüştü sasuke ise naruto nun üzüldüğünü görüp konuşmaya başladı.

Sasuke: Bu seni ne ilgilendiriyor?

Orp: Gözlerim kAnadı ya!

Kız: Lan orospu çocuğu sanane.

Orp: Ne?

Kız: Seni ne ilgilendiriyor gözlerin mi kanadı bakma o zaman çok mu zor! Ayrıca burada birinin gözleri kanadıysa o da benim ki dir senin şu kokoş tarzına baktıkça gözlerim kanıyor. Sesini duyduğum anda kulaklarım kanadı mı diye bakıyorum lan ben.

Orp: Farkındamısın bilmiyorum ama bu yaptıkları şey günah!

Kız: Sanane? Günahsa onların günahı seni ne ilgilendiriyor ki? Sana bir zararı varmı hayır. Onların günahı senin değil yani kısacası seni ilgilendirmiyor güzelim. Şimdi siktir git!

Orp: Aptal!

Kız: Kusura bakmayın siz keyfinize bakın iyi günler efendim.

Sasuke ve naruto azı açık bir şekilde kavgayı izlemişti naruto sevinmişti birinin onların yanın da olmasına sasuke naruto ya baktı ve naruto nun kafasından tutup kendine çekti ve dudaklarını birleştirdiler.

Sasuke: Onları takma.

Naruto: Nasıl bu kadar umursamaz olabiliyorsun.

Sasuke: Bu bizim hayatımız bırak arkadaşlarımı annem babam mezardan çıksa bile senle aramıza giremezler.

Naruto: Beni sevdiğin için teşekkür ederim sasuke.

Sasuke: Ben de sevgime karşılık verdiğin için teşekkür ederim naruto.

Sen Bana Aitsin (Sasunaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin