Yazar*
Sasuke ve naruto kakashi ve iruka nın düğününe gelmişti. Naruto etrafına baktı.
İno sai ile sohbet ediyordu. Kankuro kiba yı ağaç ile arasına almıştı kiba nın yüzü domatese dönmüştü. Neji ile tenten birbirlerine sarılarak dans ediyordu. Hinata ve sakura öpüşüyordu. Temari ile shikamaru tatlı bir kavga yapıyordu. Artık ne kadar tatlı denirse. İruka ile kakashi de zaten dans ediyordu. Gaara ve Lee de sohbete dalmış tı diğerlerini dinlemiyorlar dı. Naruto sasuke ye baktı. Sasuke gibi biri ile sevgili olduğu için çok şanslıydı.
3 yıl sonra*
İruka ve kakashi nin kirasha diye bir kızı ve kirashi diye de bir ikizi olmuştu daha 2 yaşın daydılar. İno ve sai de nişanlanmıştı. Kankuro ve kiba en sonun da sevgili olmuşlardı. Şimdi ise sasuke naruto ya evlenme teklifi etmeye düşünüyordu. Bu yüzden herkes den yardım istedi.
Neji nin görevi byakugan ı kullanarak naruto nun nerde olduğuna dikkat edecekti. Shikamaru ise elin den geldiğince naruto yu oyalayacaktı. Sai de mekanı ayarlıyordu. Kiba, ise havai fişekleri ayarlıyorlardı. Gaara da sasuke nin yüzük seçme konusun da yardım edecekti. Kızlar da çaktırma dan Naruto yu hazırlayacaklar dı. Bütün bu hazırlık her şey yapılmış tı. Naruto nun ise tek yapması gerek evet demek olucak tı.
Gaara: Ulan uluslar arası terörist. Hadi gidelim amk!
Sasuke: Tamam be! Shikamaru hadi kalk ayağa!
Shikamaru: Neden her zaman ćok zahmetli işler bana verilirki!
Tenten: Kalk ayağa tembel hayvan! Akşam 9:00 kadar vaktimiz var!
Shikamaru: Daha çok var!
Hinata: SAAT 6 ÇABUK OLUN!
Herkes bir anda ayağa fırladı sai her şeyi mekanı ayarlamıştı shikamaru ise naruto yu saat 8:40 kadar oyalaması gerekiyor du.
Sasuke ve gaara yüzük beğenmek için evden çıktı naruto ve gaara nın zevk i aynı denilecek kadar vardı. Bu yüzden gaara dan istenmişti. Gaara da her ne kadar istemese de kabul etmişti.
Shikamaru naruto yu oyalayacaktı ve saat 8:40 ta naruto yu kızların yanına getirecekti. Devamını kızlar halledicekti. Havai fişekler de çoktan hazırdı.
..
.
Naruto: Ne oluyor amk! Niye herkes bu gün beni gördüğü yerde siktir ediyor?
Naruto ise rağmen ci de rağmen yiyip içindekileri döküyor du.
Rağmen ci dayı: Bilemiyorum naruto belki bir sürpriz yapacaklardır.
Naruto: Hepsimi? Hadi diğerlini geçtim shikamaru da mı. Ya shikamaru ya anlamıyorum bir benim yanıma geliyor 3 saniye için de ortadan kayboluyor sonra yine geri geliyor.
Rağmen ci amca: Ee ne var bunda?
Naruto: Ya çocuk giderken veya gelirken KOŞUYOR sence normal mi bu?
Neden mi shikamaru koşuyor veya gidiyor. Sasuke ye Naruto ile bilgileri vermek için. Şu bilgiler. Shikamaru çaktırma dan Naruto ya bazı şeyler soruyor. Shikamaru da bunları sasuke yetiştiriyor o sırada da ona neji byakugan ile bakıyor du.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Aitsin (Sasunaru)
FanfictionŞimdi hikaye biraz farklı olucak dizideki bazı olayları ben değiştireceğim spoiler vermicem kendi oku aq neyse smut olursa uke: Naruto same: Sasuke Olucak iyi okumalar(◍•ᴗ•◍)❤