Yazar*
Sasuke artık naruto nun evinde kalıyordu ve naruto da bazen için de değişik şeyler hissediyordu ama bu hisse bir ad veremiyordu.
Bir kaç hafta geçmişti artık chunin sınavları başlıyacaktı. İlk önce bi sınava girmeleri gerekti.
Naruto ve sasuke sınava hazırlanmıştı ama onlar sınavı jutsu kullanarak geçeceklerini zannediyorlar dı.Naruto*
Hazır rağmen imi suya attım ve kaynamasını bekliyordum sabah erken den kalkmıştım chunin sınavlarına girecektik. Chunin sınavları için fazlası ile heyecanlıydım. Acaba sakura- chan ve sasuke de heyecanlı mıdır?
Sakura*
Chunin sınavları için hazırdım artık sasuke- kun a ne kadar güçlü olduğumu ve ne kadar geliştiğimi göstermek için bir fırsatım vardı SHANNARO.
Sasuke*
Bu gün büyük gündü chunin sınavlarına hazırdım artık her şey tamam dı naruto ve ben beraber çok fazla çalışmıştık. Şimdi ise chunin sınavlarına tamamen hazırdık.
Yazarak uzatmicam amk işte sınav yapacakları odaya falan girecekler.*
Sırf bizim konaha da ki öğrenciler yoktu kum köyü gibi daha bir çok kişi vardı.
Yazar*
Sakura, naruto ve sasuke sınava girmişti sınava giren bir hoca konuşmaya başladı.
???: 1. Si kopya çekerseniz elenirsiniz takım olarak ve bir daha chunin sınavlarına giremezsiniz.
Her bir sıra için de onlara sürekli bakan ve ellerin de kağıt olan Juin ler vardı (yanlış yazdıysam kusura bakmayın)
(Ne olduğunu biliyorsunuz çok uzatmak istemiyorum işte bütün sınavları falan geçiyorlar şimdi ise Naruto vs kiba ya gelelim)
Kiba: Seni yeneceğim naruto!
Naruto: Güçlü olan kazansın kiba!
Diyip birbilerine saldırmaya başladılar akamaru da kiba gibi olmuştu büyük bir rekabet ten sonra kazanan kiba nın hassas burnu yüzün den naruto kazanmıştı.
Kazananlar:
Naruto
Gaara
Sasuke
Temari
Shikamaru
Neji
Kankuro
ve
Shino
(Daha varmı hatırlamıyorum)
Kazanmış ve son sınava hak kazanmışlardı. Şimdi ise sınav için daha çok çalışmak vardı. Sasuke nin savaş esnasın da mührü yayıldığı için kakashi ile bir yere gitmişti. Naruto anladı büyük ihtimal kakashi sensei nin sasuke yi çalıştıracağını düşündü kendine yeni bir öğretmen bulmalıydı.
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️🍀🍀🍀🍀
Evet biliyorum bölüm çok kısa ve çok kötüydü ama fikir kıtlığı çeneye başladım bu yüzden de bölümler geç geliyor matematik sınavım bok gibi geçti ve sonuç da bir o kadar boktan dı geçen matematik sınavın da 64 almıştım şimdi ise daha kötü aq ve annem le babama sonucu söylemedim söylemeyi de planlamıyorum çünkü söylersem ah neyse düşünmeye bile gerek yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Aitsin (Sasunaru)
FanfictionŞimdi hikaye biraz farklı olucak dizideki bazı olayları ben değiştireceğim spoiler vermicem kendi oku aq neyse smut olursa uke: Naruto same: Sasuke Olucak iyi okumalar(◍•ᴗ•◍)❤