7.Bölüm

2.4K 129 105
                                    

Yazar*

Naruto daha yeni anlamıştı ne olduğunu yüzü fazlası ile kızarmıştı şimdi ise ne yapacağını düşünüyordu.

Naruto*

Ne yapacağım ne yapacağım! Sasuke nin hiç şaka yapıyor gibi bir hali yoktu ne yapacağım offf bence en iyi bütün bu olanlar hiç olmamış gibi davranmak.

Bunları kendime dedikten sonra eve doğru yola koyuldum Jayden ve kayden in babasını hâlâ bulamamıştı adam usta bir ninjaydı bu yüzden onu bulmak o kadar kolay değildi şimdilik Jayden ve kayden de kalıyorduk.

Bu düşünceler eve geldiğimi fark etmemiştim bile kapıyı tıktık ladım kapıyı açan kayden di.

Kayden: Oh hoşgeldin naruto geç içeri.

Diyip beni içeri davet etmişti kayden ile iyi anlaşıyorduk kakashi sensei her ne kadar onun sinirli biri olduğunu söylese de o gerçekten de sadece dış görünüşüne göre yargılanıyor du aslın da kayden ikizi Jayden kadar olmasa da kibar biri bu yüzden iyi anlaşıyoruz.

Kayden: Nasıl yani shikamaru denen arkadaşını gerçekten bu kadar çok üşengeç mi?

Naruto: Evet gerçekten de üşengeçliğin kitabını yazdı diyeceğim de ona da üşenir o mal.

Naruto nun bunu demesi ile kayden ve naruto kıkırdadı Jayden de onların yanına geldi ve konuşmaya başladı.

Jayden: Ne gülüyorsunuz öyle.

Kayden: Naruto nun anlattığı şeyleri dinliyordum gerçekten de komik.

Diyip kıkırdadı kayden Jayden de naruto ya bakıp konuştu.

Jayden: Kayden in böyle güldüğünü göre komik şeyler olmuş bana anlatırmısın naruto- chan?

Naruto: Tabi.

Diyip gülümsemiş ti naruto arkaların onları izleyen sasuke den habersiz.

Naruto üstünü değiştirmek için odaya gitti.

(Odalar ve oda arkadaşları)
Kayden- Jayden kendi odaların da.

Kakashi- salon da

Sakura-Yatak odasında.

Sasuke ve naruto- Bodrum katın da temiz bir odada.

Naruto temiz kıyafetler giymek için üzerini çıkarmıştı ayağın da sadece bir pantolon vardı. Sasuke bir den arkadan gelip naruto ya sarıldı naruto sasuke nin bu anı davranışı ile titremişti.

Naruto: S- Sasuke ne ya- yapıyorsun!?

Sasuke: Naruto ben sana söylemiştim Jayden ve kayden ile fazla yakın olma diye.

Sasuke nin başı naruto nun omzuna gömüktü ve başını yavaş yavaş kaldırdığın da sasuke nin sharinganı nı açmış olduğunu gördü. Naruto aynadan sasuke nin gözlerine baktı ve yutkundu.

Naruto: Sasuke amacın ne bilmiyorum hem ben gay değilim bu yüzden benden uzak dur!

Diyip naruto sasuke yi itmeye çalıştı. Ama naruto nun bu hareketine karşı sasuke kollarını daha da sıkı doladı.

Sasuke: Sana gay olup olmadığını sormadım Naruto ben sana söyledim sen sadece benim sin ve ben benim olanı paylaşmaktan nefret ederim  bunu biliyorsun dimi naruto. Diyip sasuke naruto nun boynunu ısırdı.

Naruto: Ahh~~

Sen Bana Aitsin (Sasunaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin