3. Bölüm

56 17 168
                                    

Tehdit

1 ay sonra

1 ay olmuştu üçüz'üm Emre daha iyidi. Kiralık ev bulmuştuk, abim işe girmişti. Biz yeni okulumuza daha gidememiştik. Bugün gideceğiz ama, 1 ay oldu sana bir şeyler anlatmayalı. Seni çok özledim güzel defterim.

“Ege gel top oynayalım!”diye bağırması ile Efe'nin kafamı defterden kaldırdım.
Bu çocuk ne zaman beni rahat bırakacaktı. Odam'ın kapısı'nın önünde top sektiriyordu. “İstemiyorum ben!” Efe'nin beni çekiştirmesiyle bıkkınlıkla aşağı indim onunla. Emre'nin diğer kolum'dan tutup çekmesi ile şaşkınlıkla ona baktım. “Ege bana lazım!”diye bağırdı Emre. Ona anlam veremiyerek bakınca konuştu. “Aramızda kalmalı.”dedi dudak bükerek. Emre her ne söyleyecekse önemli olmalıydı. “Üçüzler arasında ayrımcılık mı bu?”diye  söylendi Efe. Gözlerimi devirdiğim sırada Efe kolumu itti.

“Beni dışlayın siz tamam mı!”diye bağırıp sinirle oda'ya gitti. Bazen düşünüyorum bunlar ne zaman salakça davranmayı kesicek? Düşündükten sonra kendimin'de salak olduğunu farkedip omuz silktim. “Ne düşünüyorsun?”diye sordu Emre merakla. “Sizi ne kadar çok sevdiğimi.”diye hızlı bir cevap verdim, sahte bir gülümseme ile. “Yalancısın lan sen!”Emre bir an sinirlendi yalan söylediğimi düşünerek. Sonra pes edip devam etti. “Ben aşık oldum.”dedi yüzünü kapatarak. Çok tatlı gelmişti bu hali gözüme. Demek benim küçük üçüz'üm aşık olmuştu. Yüzümde bir sırıtma belirdi istemsizce.

“Ya çok garip hissediyorum.”dedi dudak bükerek. Normaldi aşık olunca garip hissederdi insan. “Çen aşık mı oydun.”dedim bebek gibi konuşarak. Koluma yavaşca vurunca kahkaha attım. “Ne zaman büyüdün sen lan.”diyip kıkırdadım.

“Utandırma ya beni.”dedi surat asarak. Omuz silkip, biraz düşündüm; Efe'den niye saklamıştı bu? “Efe'den neden sakladın?”biraz düşünüp sonra cevap verdi. “Efe her şeyi dalgaya alıyor rahatsız edici.”diyip gözlerini devirdi. Efe kırılmıştı ama aramızda demesine. Aslında düşününce bende kırılırdım yerinde olsam.

“Oda bilsin üzülmesin.”dedim gülerek. Efe birden çıkınca bir yerden Emre ile korkuyla  yerimizden sıçradık.“Dinlemem mi sandınız.”diyip dil çıkardı. Bu çocuk cidden manyaktı. Emre bana ve kendisine su getirince teşekkür edip içtim. “Manyak mısın?”dedim sinirle Efe'ye, umursamazca omuz silkti. “Sizde gizlemeseydiniz.”diyip güldü. Onun kafasına yavaşça vurmam ile güldü. “Aşık mı olmuş bu dalga geçebilirim.”dedi Efe kahkaha atarak.

“Bak demiştim.”dedi Emre surat asarak. Bana görede komikti aslında. “Üçüz değil miyiz biz, tabiki dalga geçeriz.”diyip kahkaha atmam ile Efe'de benimle kahkaha attı. Savaş abim'in eve girmesi ile ona döndük. “Hoşgeldin abi!”dedik üçümüz aynı anda. Aynı anda konuşmamız bize garip gelsede o normal karşılamıştı. “Hoşbuldum üçüzler.”dedi abim güldü. Abim'in neden işte olmadığını düşünüyordum.

“Abi işte olman gerekmiyor muydu?”diye sordum merakla. Abim koltuğa oturup biraz düşündü. Batuhan abim'de gelince abime baktık hepimiz. Emir abim yatılı bir okula gidiyordu. Savaş abim defalarca emin misin desede, Emir abim kararlıydı. Her şey'den  herkesten uzaklaşmak istiyordu.

“Amcam'ın bize gösterdiği şeyler sahteymiş.”dedi Savaş abim düşünerek.
Yani her şeyimizi geri alabilirmiydik?
“O zaman mirası geri alabiliriz.”dedi Batuhan abim düşünerek. “Ben buraya alıştım.”dedi Emre surat asarak. Al işte buraya alışmıştık şimdi. “Burda kalalım ama mirası filan aldım.”dedi gülerek.
Her şey düzelmişti demekti bu yani. Biraz düşündükten sonra amcamın tepkisini düşündüm. “Abi amcam ne tepki verdi?”diye sordum merakla. Savaş abim'in yüzünün düştüğünü fark edince tedirgin olmuştum.

“Abi ne oldu?”anlatması gerekiyordu biz aileydik. “Anlat abi lütfen.”Emre'de benim gibi anlatmasını çok istiyordu.
“Sizi öldüreceğini söyledi. Ben mirası ona vermek istedim sonra ama çoktan gitmişti.”Amcam Erdem bizimi öldürecekti? Korkutmak için dediğini düşündüğüm için sinirle kalktım. “Artık huzurumuzu kaçıramayacak.”dedim sinirle Batuhan abim'in kafama yastık atması ile düştüm koltuğa.

“Karışma lan sen büyüklerin işine.”Batuhan abim her zaman ki gibi beni terslemeyi ihmal etmemişti, şaşırdım mı hayır. “Zeka yaşı önemli.”Savaş abim hariç hepsi kahkaha attı. “Zeka yaşın daha küçük.”diyip sırıttı Batuhan abim. Ona cevap verecegim an silah sesleri gelmesi ile hepimiz cam'a doğru baktık.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım beğenirsiniz.
Oy verip yorum yapan herkese teşekkür ederim.❤️❤️

6 KARDEŞ (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin