"Kullanımı yasaktır.
Aynı konulu bir kompozisyona ihtiyacınız varsa iletişime geçebilirsiniz :)"
•••*•*•*•*•*•••
Cumhuriyeti Atatürk'ün ilan ettiğini herkes bilir. Peki ya nasıl, ne zorluklarla ilan ettiğinin farkında olan kaç kişi vardır?
İnsanoğlu çok garip bir varlıktır. Başkalarından her zaman en iyisini bekler. Ama kendisi en iyisini yapmak için uğraşmaz.
İnsanın kendisinin yapamayacağı bir şeyi başkası yapmasına rağmen eleştirmesi saçmadır.
Atatürk biz gençler için çok çaba sarf etmiştir. Bu devleti bize miras bırakmıştır. Bizim de en iyi şekilde koruyup gelecek nesillere bırakmamız gerekir.
İnsan tabiki de yaşadığı vatanı sever, ona bağlı olur. Hak, hukuk, adalet bunlar Türkler başta olmak üzere her insan için çok önemli değerlerdir.
Günümüzde her ne kadar adaletsizlikler, eşitsizlikler, haksızlıklar olsa da bu durumu giderebilecek insanlar da vardır.
En azından karşı çıkanlar, bir şeyleri değiştirmek için çabalayan insanlar hâlâ var.
İşte geleceğin ümidi de bu insanlardır.
Adaletini kaybetmemiş birisi vatanına da tabiki de sahip çıkacaktır. Vatanı için gereken her neyse onu düşünmeden yapacaktır.
Atatürk'ün bu Cumhuriyet'i ilan ederken yaşadığı zorluklar her zaman aklımızın da kalbimizin de bir köşesinde kalmalı.
Kalmalı ki böylesine zorluklarla inşaa edilmiş bir vatanın ayakta kalmaya devam etmesi için elimizden gelen bütün her şeyi yapalım.
Bize verilen bu nimetten sonuna kadar faydalanalım.
Böylesine ulu bir öndere sahip olduğumuz için çok şanslı bir nesiliz. İşte bu yüzden de bizim bu günleri yaşamamızın sebebi olan Atamızın bizlere bıraktığı mirasa değer vermeliyiz.
Vatanımıza bağlı olduğumuz gibi adalete de bağlı kalmalıyız. Çünkü adaletin olmadığı bir yerde yaşamak mümkün değildir...
•••*•*•*•*•*•••
Nasıl olmuş¿
Düşüncelerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum. 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMPOZİSYONLARIM
Non-FictionHer bölümde farklı konulu bir kompozisyon var. Bölümler çok kısa. Bir bakın bence. 💕 Yazmanız gereken kompozisyon varsa benimle iletişime geçebilirsiniz. Yardımım dokunur belki 🥰 Yazmak için tek şartım tüm kitaplarımın bölümlerinin oylanması ve be...