Selam, tekrar ben geldimm.İstek kompozisyon olduğu için kullanımı yasaktır!
İyi okumalarr...
•••*•*•*•*•*•••
1. Dünya savaşının seyrini değiştiren o önemli muharebe... Çanakkale savaşı...
Çanakkale savaşı bundan tam 104 yıl önce küçüğü büyüğü, genci yaşlısı, erkeği ve de kadını ile verilen müdafaa destanıdır.
Savaşta askerlerimiz yaralanmalarına ve hatta sakatlanmalarına rağmen buna aldırış etmeyip yiğit mücadelelerine devam ettiler.
Kimileri 'Kardeşim' dediği adam gözünün önünde şehid olurken buna üzülmeye fırsat bile bulamadı.
Çanakkale savaşı bize bir yandan da inancın nasıl güçlü bir kale olduğunu göstermemiş miydi?
Hiç kimsenin kendi canını umursamadan vatanını düşman işgalinden koruduğu bu savaşın lideri Mustafa Kemal Atatürk'tü.
Lafta değil, gerçekten de kanının son damlasına kadar savaştı Türk halkı. Toprak şehitlerin kanıyla yıkandı, şereflendi.
Hiç bir asker görev yerini bırakıp da kaçmayı aklının ucundan bile geçirmedi. Hiç kimse kendi vatanına ihanet etmedi.
Üst üste kaybedilen onca savaşın ardından Çanakkale savaşı Türkler'in son umudu değil miydi?
Bir yenilgi daha almamak içindi onca hırs, çaba... Ne olursa olsun topraklarında düşmana yer vermediler.
Kaldırdığı 257 kiloluk mermiyle ün kazanan Koca Seyit... O mermiyi ona taşıtan aslında yüreğindeki güç değil miydi?
O millete o savaşı kazandıran cesaretleri, fedakarlıkları, mertlikleriydi.
Tabi ordunun lideri Mustafa Kemal Atatürk'ü unutmamak gerek.
O öyle biriydi ki, nerede bulunsa orası güzelleşiyordu. Var mı daha ötesi?
Uzun sürenin ardından kazanılmış bir zaferdi Çanakkale savaşı. Unutulması mümkün olabilir mi?
Onca insanın yaşadığı zorlukları görmezden gelebilmek mümkün olabilir mi?
İşte bu yüzden Ulu önderimizin bize bıraktığı bu şahane zaferi her 18 Mart'ta anmak bizim de boynumuzun borcudur...
•••*•*•*•*•*•••
Selamlaarrr. Uzun bir aranın ardından yeni bir kompozisyonn...
Nasıl olmuş?
Tekrarlıyorum; Özel istekle yazdığım bu kompozisyonu almanız yasaktır!
Sevgilerr :) ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMPOZİSYONLARIM
Non-FictionHer bölümde farklı konulu bir kompozisyon var. Bölümler çok kısa. Bir bakın bence. 💕 Yazmanız gereken kompozisyon varsa benimle iletişime geçebilirsiniz. Yardımım dokunur belki 🥰 Yazmak için tek şartım tüm kitaplarımın bölümlerinin oylanması ve be...