10 KASIM (İSTEK)

72 11 6
                                    


10 Kasım sabahı saat dokuzu beş geçe. Dünya'ya ebediyen kapanan bir çift mavi göz...

Ardına gözü yaşlı bir millet bırakıp gitti.

Mustafa Kemal ATATÜRK, o ki Türkiye'yi Anka misali küllerinden yaşatan ulu önder...

Bizim her 10 Kasım'da düşünmemiz gerekiyor. Ata'mızın emanet ettiği bu topraklara layık mıyız diye...

Binbir güçlükle karanlıktan aydınlığa çektiği bu vatana hak ettiği değeri gösterebilmiş miyiz?

Her milletin tarihinde kahramanlar vardır. Şüphesiz ki Türkiye'nin en büyük kahramanı Atatürk'tür.

Atatürk'ün bu vatan için yaptıklarını unutursak eğer çok büyük haksızlık etmiş oluruz. En azından her 10 Kasımda anımsamamız boynumuzun borcudur.

Biz gençlerin görevi Atatürk'ü okumak, araştırmak ve anlamanın ardından gelecek nesillere aktarmaktır.

'Bir zamanlar böyle bir lider geçmişti bu toraklardan' diyerek göğsümüzü kabartmamız gerekiyor.

Ulu önder gazi Mustafa Kemal Atatürk de her insan gibi doğdu, büyüdü ve hayata veda etti.

Ama onun farkları vardı. Biri herkes gibi sadece yaşamakla yetinmemesi, kendi ve milletinin yaşamını güzelleştirmeye çalışmasıdır.

Bir diğer farkı ise onun sadece bedenen bu dünyadan göç etmiş olduğu. O aslında hep bizimle, o gönüllerde yaşıyor ve yaşamaya da devam edecektir.

Her şeye rağmen "Yurtta sulh, cihanda sulh." diyen bir lider, mecbur kalınmadığı sürecce savaşı cinayet olarak gören bir lider.

Tek amacı özgür, adaletli, mutlu ve huzurlu bir sistem sağlamak olan bir lider. Biz seni hiç görmeden de sevdik Ata'm...

Bizler "Ya istiklal, ya. ölüm!" diyen bir liderin izinden gidecek olan yeni nesiliz.

Ata'mız gibi savaşmamız, yolunda olmayan her şeyi doğru yola getirebilmemiz için savaşmamızz gerekiyor.

Bizim başarmaktan başka çaremiz yok. Atatürk'ün halkı için vazgeçmek, pes etmek diye bir şey yoktur. Bizim lügatımızda yarım bırakmak yoktur. Çünkü bizler Atatürk'ün çocuklarıyız.

Sonbahar hüzün mevsimiymiş gibi gelir hep bana. Kim bilir belki de içinde 10 Kasım'ı barındırdığı için öyledir

Her 10 Kasımda kendini hatırlatan yaramız... Unutmamız gerekir 1881'de açılıp 10 Kasım 1938'de kapanan bir çift mavi gözü unutmamamız gerekir.

Kalbimizin yarasını o bir çift mavi gözle süslememiz, varlığını hiç unutmamamız ve ona layık olmamız gerekiyor.

Sen rahat uyu Ata'm milletin hep seninle...

Nasıl olmuuşş??

İstek üzerine yazılmış olduğu için KULLANIMI YASAKTIR!!!

Aynı veya farklı konulu kompozisyona ihtiyacınız vara benimle DM üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

KOMPOZİSYONLARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin