Her zaman duyduğumuz bir sorudur. Evlilik aşkı öldürür mü?
Eğer öyleyse bu aşkın bitebileceği anlamına da gelir yani.
Bana göre aşk geçicidir. Evliliği ayakta tutan şey ise şüphesiz ki sevgi, saygı ve anlayıştır.
İnsan birinin güzelliğine, zekasına, cesaretine, dürüstlüğüne... aşık olabilir.
Örneğin cesaretine ve güzelliğine aşık olup beraber yuva kurduğunuz biri yıllar sonra da öyle kalmaya devam eder mi?
Güzelliğini, cesurluğunu kim bilir beğendiğiniz bir çok özelliğini yıllar ondan alıp götürür.
Peki geriye ne kalır? Aşkı bitmiş bir evlilik.
O yüzden ilişkilerde sevgi ve saygıdır önemli olan.
Tabiki de ilişkilerde aşk ve tutku da olmalıdır. Ama temeli oluşturması gereken üçlü sevgi, saygı ve anlayıştır. Bu gelecek için öenmlidir.
Aşk anı yakalamaktır. Anındayken güzeldir... Sevgi ise ömürlüktür.
Güzellikler geçici saygı ise kalıcıdır.
Evliliğin temelinde sevgi, saygı ve anlayış bulunan bir çift düşünelim.
Gençliklerinde birbirlerinde aşkı tadıp birlikte bir yola adım atmışlar.
Ancak bu evliliği ayakta tutan tek şey aşk olmamış. Ne aşıkları görüyoruz, aşkı için öldüren, aşkının canını kendi elleriyle alan...
Aşkın yanında empati de duyulmalı, çiftler birbirlerini anlamalı, yormamalı.
Basit şeyler için bile kavga etmek yerine çözüm odaklı olmak ilişkiyi sarsmaz, güçlendirir.
Her insan hayatında bir kez olsun aşkı tatmayı hak eder tabiki. Ancak herkes doğru zamanda doğru insana aşık olmayı beceremez.
Maalesef ki yanlış zamanda yanlış kişiye aşık olduğu için aşka inancını kaybeden çok insan var.
Aşk doğru zamanda doğru kişiyle tadıldığında çok güzeldir. Çünkü ilişkiyi aşk başlatsa da devamını sevgi ve saygı getirir. Yoğunluğu azalsa dahi aşk da bitmemiş olur.
Alın size uzun ilişkinin sırrı...
Şimdi siz verin bu sorunun cevabı aşkı öldüren evlilik midir, sevgisizlik midir?
Nasıl olmuş? İlk defa böyle bir kompozisyon yazdım. Tuhaf hissettirdi jdhııd
Bu kompozisyon istek üzerine yazıldığı için kullanımı yasaktır!
Kompozisyona ihtiyacınız varsa benimle DM üzerinden iletişime geçebilirsiniz...
Beni takip etmeyi unutmayıınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMPOZİSYONLARIM
No FicciónHer bölümde farklı konulu bir kompozisyon var. Bölümler çok kısa. Bir bakın bence. 💕 Yazmanız gereken kompozisyon varsa benimle iletişime geçebilirsiniz. Yardımım dokunur belki 🥰 Yazmak için tek şartım tüm kitaplarımın bölümlerinin oylanması ve be...