Multimedia da miray ve klupte giydiği elbise var lütfen oylayin :) ✌❤
Sabah burnuma gelen kokuyla gözlerimi ovusturarak yataktan kalktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadim ve mutfağa doğru ilerledim. Mutfakta Selin 'i görünce "Menemen yapmış olamazsın selin,bayılırım.. " dedim. Selin: "yaptım bile Günaydın aşkım." dedi. Bende Günaydın tatlım." dedim gülümseyerek. Daha sonra sofraya baktığımda gözlerime inanamadım. Selin bildiğin sofrası donatmisti. Hemen sofraya oturduk ve afiyetle kahvaltimizi yaptık. Daha sonra odaya çıkıp sıra sıra üstümüze giyinip evden çıktık. Hızla otoparka gidip arabaya atladık ve okula geldik. Hemen sınıfa girdik . Sonra Yerlerimiz oturduk. Selin ön sıraya oturdu bende her zamanki yerim yani arka sıraya oturdum , yani yayıldım :) Çok geçmeden çınar geldi ve sınıfın ortasında "arkadaş olalım mi ?" dedi. Ben:" seninle arkadaş olmak istemiyorum yani seninle ilgilenmiyorum." Dedim. O da a sert bir şekilde bilegimden tuttu ve sürükleyerek depoya götürdü. Kolumu morarma kadar sıkıştı ve bu fazlasıyla canımı acitiyordu. Daha fazla dayanamadım ve gözlerimden yaşlar yanaklarını doğru hücum etti. Depoya geldiğimizde çınar beni kendine çevirip yüzüme tokat attı ve "reddedilen hiç hoslanmam , bunun hesabını vericeksin. Sonra ben hicbirsey demeden merdivenlerden yukarı çıkacaklar kolundan tuttu. "Yürü burdan gidiyoruz"dedi. Hızla arabaya zorla otutturdu ve lüks bir evin önüne getirdi. Icimden bir ses bugün burda öleceğim söylüyordu , fazlasıyla korkuyordum. Daha sonra eve girip beni odaya kilitledi. Ben ilk önce kapıya vurdum bagirdi cagirdim ama bu hiçbir işe yaramadı . Sonra yatağa yatıp kendimi bıraktım...Çınar ' dan
-------------------
Bana karşı geldiği için ona sinir oluyorum. Ama bir yanım onun benim olmasını söylüyordu . Ah bu iç ses (!) Ona kimsenin bakmasını istemiyordum . O mavi gözlerin ağlamasın değil gülmesini istiyordum . Hadi ama ona aşık olamazsın diyordu içim. Ama ben sadece ilk başta sadece bir gecelik diye düşünüyordum. Nasıl ordan buraya geldiği hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ama Miray bana nefret dolu gözlerle bakıyordu ve bu olay fazlasıyla canımı sıksada bu işin peşini bırakmayacağım. O sadece benim olacaktı, olmak zorundaydi. Her neyse bu düşünceleri aklımdan kovdum ve onu kilitledigim odanın kapısına gelip ilk önce biraz dinledim sonra ses gelmeyince yavaşça kilidi açtım ve içeri girdim. Yatağın üstünde uyuyakalmis olan miray'i gördüm. Normalde hali hiç çekilmezdi ama uyurken tam bir melek gibiydi.. Elimle ilk önce dudaklarına dokunup sonra saclarina doğru götürdüm elimi. Biraz kipirdandi ama uyanmadi. Her neyse onu uyandirmadan odadan çıktım ve kapıyı açık bıraktım . Daha sonra mutfağa gidip hiç yapmadığım bir şekilde tencereye su koydum. Kaynaşmayı başlayınca içine makarnalari attım ve 5-10 dakika sonra süzgeçten geçirdim ve tabaklar koydum o sırada kapının oradaki miray'i gördüm. Bana bakınca gülümsedi. Bende karşılık verdim yani gülümsedim . Kolalarida bardağa koyup tepsiye yerleştirdim sonra tepsisi miray'a verdim . O ise sadece Aval Aval bakmayı tercih etmişti. Sonra "git bunları salondaki masaya koy" dedim. Miray:"senin verdiğin emirlerini yerine getirmek zorunda değilim, çınar bey ilk önce rica etmesini öğren." dedi . Buna biraz sinir olsamda "miraycim hadi şunları git masanın oraya koy-armisin ? " dedim bölerek kelimeleri. Miray: "seve seve çınarcım. Sonra salona gidip yemeklerimizi yedik ve "ben çıkıyorum miray " dedim. O ilk önce tepki vermedi ama sonradan " ben nolucam? " dedi. Bende "sen evde kalacaksın." dedim. Ama hayret sesi cikmamisti. Saate baktığımda 7 olmuştu bile hızla evden çıktım ve bara geldim. Bizim Tayfası bazı işlerinizi hallettik ve biraz oyalandik. Bu arada bazı kızlar yanıma gelip sirnassada yüz vermemistim. Sonra kalkıp eve geldim. Salona girdiğimde miray sessizce televizyon izliyordu beni, gördüğünde gülümsedi . Bende ona karşılık verdim ve gülümsedim. Sonra "hadi gidiyoruz" dedim. Biraz sasirsada sonradan "nereye?" diye sordu. Ben "hadi kalk gidince görürsün" dedim . Banyoya gidip saçlarını açtı ve taramaya başladı. Benim tarafıma taraması hoşuma gitmişti. Sonra miray "ama ben ne giyicem" diye itiraz etti. Ben "birseyler bakarız hadi geç kalicaz" dedim. Oda tamam dedi ve bir alışveriş merkezinin önüne geldik. Sonra miray önden önden bir mağazaya girdi. Hızlıca siyah bir elbise,siyah bir ayakkabı ve siyah çanta aldı. Her detayın kadar düşünüyordu. Sonra elindeki birlikte kabine girdi ve bir kaç dakika sonra çıktı. "Sence nasıl olmuşum." dedi . Nefes kesici olmuşsun diyemedim ama "hadi iyi çabuk ol" dedim ve yüzündeki gülümseme soldu bu hali kombine gitmeden dudaklarını birbirine bastirdim ve gülmeyi engelledim. Hızlıca kabinden çıkıp elindeki kasaya gitti ve parasini çıkardı ama ben yanında hızlıca geçerek parayi ödedim ve poşetler alıp çıktım. Oda arkamdan geliyordu. Hızlıca arabaya binip kulübün oraya geldik. Kapıdaki görevli "hoşgeldiniz çınar bey" dedi. Bende gülümsedim. Sonra miray :" çınar üstünü nerde degistiricem" dedi. Bende "beni takip et " dedim. Klipleri odama girdik ve "hadi değiştir üstünü " dedim. Miray " senin karşında mi hadi ama ! Dedi. Bende "çabuk ol" dedim. Oda itiraz etmeden üstünü çıkardı. Başka yerlere bakmak istesem gözümü ondan ayiramiyordum. Çok güzel fiziği vardı ve beni deli ediyordu. Hızlıca odadan çıktı ve bir boş koltuğa oturdu bende binaları getirmeye gittiğimde miray'in yanına gelen 3 kişiyi gördüm. Miray'in korktuğu her halinden belliydi. Hemen yanına gittim ve elinden tutup ayağa kaldırdım v3 kendime çektim. Sonra diğer 3 kişi ayağa kalktı ve yanımıza geldi . Iclerinden birisi " oo çınar bey bu güzel bebek senin mi ?" Diye sordu . Ben :" benim hadi şimdi defolu n dedim. Onlar gitti ve miray benden uzaklaştı Oysaki o kadar güzeldi onu hiç bırakmak istemiyordum. Her neyse miray ardı ardına içkileri kafasına dikti ve çabucak sarhoş oldu. Bu hali çok komikti. Eve gidelim dediğimde "gece daha yeni başlıyor " dedi . Bende bu lafına sonra sapittigini düşündüm ve hızlıca arabaya bildirdim. Hızlıca eve geldiğimizde üzerime gelip "hadi ama çınar sadece sevisecegiz. Amma uzattın. " dedi . Ve dudaklarima yapısti. Bu hali fazla tahrik ediciydi ama bunu ona yapamazdim bilinci kapalıyken ondan faydalanamazdim. Ben "hadi miray üstünü çıkar ve uyu pişman olacağın şeyleri yapma " dedim . Oda yatağa yattı ve yorgan üzerine örttu . Bende yorgani üzerinden çekip elbisesini çıkardım ve kendi t-shirtlerimden birini giydirdim. Böyle dahada çekici gozukuyordu . Sonra bende onun yanına yattım ve kocaman sarıldı o ise çoktan uyumustu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ BİZ İKİMİZ ♡ (Düzenleniyor..)
RomanceÖnüne geleni değil , uğrunda öleni sev , sana bakanı değil sana tapanı sev , seni ağlatanı değil senin için ağlayanı sev , ama bir günlük değil ÖMÜRLÜK SEV..! ******** Maddi durumlar nedeniyle devlet okuluna gitmek zorunda kalan miray , okulun gizem...