05

1.6K 137 43
                                    

אזהרות: אנא לא לשוות אופי רומנטי להתנהגויות אלא בחיים האמתיים. הסיפור הבא הוא לא פאנפיק, הוא מתפקד כסיפור משל עצמו והגברים שנבחרים כדמויות חזותיות הם "שחקנים" של הסיפור, אנא לא לחפור. תודה.

שלושה שבועות אחריי, נואל הרגיש שהוא בכת

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

שלושה שבועות אחריי, נואל הרגיש שהוא בכת.

זה היה הבוקר הרביעי במהלך שלושת השבועות האלה שכל בית הספר התאסף סביב איזה נקודה כדי לצפות בששת הנסיכים יושבים ומתעללים בשפנים לעיניי כולם.

אף אחד לא דיבר, אף אחד לא פצה פה.

ונואל לא התכוון להיות האמיץ והמושיע.. הוא פחד.. אבל הוא לא היה בטוח שכול השאר שותקים מאותה הסיבה, מאחר והם הריעו וצחקו בתגובה לכול דבר שהנסיכים אמרו או עשו..
הם התנהגו כמו מעריצים עיוורים ונואל תהה איך הם עיוורים כל כך לבריונות הזאת ולמה הם מסכימים לעצמם לקחת סמכות כזאת רודנית.. זה נראה לו כל כך תמוהה..

כל מה שהוא יכול היה לעשות זה לעמוד בקהל ולהיראות מזועזע, צופה בשני השפנים מנשקים את הרגליים של הנסיך הראשון שישב ברגליים מסוכלות והביט מסביב בשעמום, כאילו הוא לא משפיל שני בחורים שכנראה יש להם אמא ואבא שהיו בוכים מהמראה..

נואל לא הבין את זה, אבל לא הייתה לו ברירה אלה לחזות בזה קורה..

כל אספה כזאת הייתה גחמה של הפגנת כוח כדי שכולם יזכרו מי בראש שרשרת המזון, כנראה..

נואל שנא לחזות את זה, אבל שוב, הוא לא התכוון לעמוד בדרך של אף אחד מהם, בטח שלא ששתם יחד..

הוא היה צבוע והוא ידע, אבל זה מה יש. אין לו מילה בדבר ואין סיכוי שהוא יעמוד מול שישה בני אצולה כמו איזה גיבור על מחורבן. היו לו בעיות משלו בכול מקרה, הוא לא היה צריך גם את זה..

חוט המחשבה של נואל נקטע מיד אחריי, כשמדיסון שם יד על כתפו ונואל הסתובב, מבין שכולם מתחילים להתפזר מאחר והנסיכים עזבו, הוא עמד שם כנראה כמו מטומטם לזמן מה..

"ניקול מבניין ההנהלה מחפשת אותך ברחבת הכושר" הוא לוחש ונואל נאנח, מסתובב ומהנהן לפני שהוא הולך לכיוון הרחבה שמעולם לא נכנס אליה, מביט מסביב על המתקנים שנחים בכול מקום ומוצא את ניקול ליד מטרות של חץ וקשת, היא מדברת עם הנסיך הרביעי, הנרי האנושי והאתלט, שהיה לבוש בבגדי התעלמות של בית הספר- בחור עם שיער ברונטי ועיניים חומות, תווי פנים חדים וגישה מחורבנת שעכשיו הייתה מופנית אל נואל דרך העיניים שלו, כשברקע יושבים שאר הנסיכים על הספסלים ומדברים זה עם זה כאילו הם לא מיררו את החיים לשני תלמידים לפני כמה רגעים..

Domaine Leroy : School Of Alcoholics (Hebrew, BXB)Where stories live. Discover now