《《《TATİL》》》 32.bölüm

1.9K 108 18
                                    

Hizima ulasamiyorum .... ya biliyorum cok yavas cikiyoo..

Ama napalim valla cok kafam karisik...
Yorum olsa sanki gaza gelirim..
Derbat❤

♡¤¤♡¤¤♡¤¤♡¤¤♡¤¤♡¤¤♡¤¤♡¤¤♡¤¤♡¤¤

Nisan telasi bittikten sonra biraz kafa dinlemek istedigimizi anladim.

Tatile cikiyoruzz.......

Organizasyonu ege ve esra yapiyor haydi hayirlisi bakalim bavullari toplayip arabalara bindikm 3 araba gidiyoruz rahat rahat arada birbirimizi kaybettik.ama olsun ya..

Batu-bu tatil cok iyi gelecek sevgili nisanlim.

Deril-evet sevgili nisanlim..

Cok mic mic oldugumuzu ikimizde biliyoruz.. gulduk..
Radyodan haraketli bi muzik actim degisik haraketler yapiyorum...

Batunun surati kizgin hal almaya basladi.

Batu-adam gibi dur deril..

Deril-ne oldu be?

Batu-ya adam gibi dur yada simdi levyeyle su iki salagin beynini akitirim..

Yana bakinca salak salak bakan maganda kilikli herifleri gordum.ben bisey derdim de batunun yaninda laf soylersem tum gururu kirilir..onun beni savunmasina izin vericegim..

Biraz sonra tatil koyunun kavsagindan girdik ..

Yolda giderken uzakligi ve sicak beni perisan etti. Cocuklar sinyal verince benzin istasyonuna girdik..

Ben arabadan ciktim lavaboya gittim yuzumu yikadim ama nafile cok sicak lann.!!!!

Disari cikinca bizimkilerin gulusmeleri geldi bakinca egenin araba yikama hortumu ile herkesi islatiyor..hemen kostum bende kollarimi acip bekledim..

Deril-bana da!!!!!

Ege boydan boya beni islatmaya basladi etrafimda donerkeen ayagim takildi. Dus... medim beni tutan kisiye baktim.. yari yatar vaziyetteyim.

X-iyi misiniz?

Deril-evet.

Deyip kalktim.

Deril-tesekkurler..

X-onemli degil dikkatli ol.

Goz kirpip gitti. Batu kolumu sikica tutup beni arabaya firlatti resmen.

Deril-ne dusmek benim sucum mu?

Batu-sudyenin gozukuyor ve o pislik gozlerini senden ayirmadi .. aslinda o gozleri ona yedirmem gerekirdi.

Deril- ben napim yani ? Benim sucum ne?

Batu-sus deril.!

Bu hallerini seviyorum mazosist miyim neyim ya.

sonunda varinca arabayi park etmeden ben indim..

Deril-ege bu kadar zevkli oldugunu esrayi secmenden anlamaliydim..

Esra-yerim senii

Esraya sarildim kucuk deniz kenarinda bi kasaba gibi evler var.. degisik bi otel ama guzel..

Batu-ee hadi yer tutalim . Burda mi beklicez aksama kadar..

Elinde iki bavulla resepsion a girdi..hala biraz kizgin heralde yahu ben napimm..

Hemen yanina gittim.

X-buyrun efendim.

Ege-biz oda istiyoruz 1 haftalik.

X-peki kac oda istiyorsunuz?

Ege-3

Batu-4

X-anlamadim?

Yeni Kız     +13Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin