pozitif mi oda ne?

7 0 0
                                    

sabaha kadar visneli kompostu ictim ruyamda  sabah uyanip  elimi yuzumu yikamaya giderken midem bulanmaya basladi adimlarimi hizlandirdim.

kusunca  adet gunumun de gectigini hatirladim.

apar topar kalkip aynada kendime baktim. bi an icim bi tuaf oldu.

hizla hazirlanip disari ciktim
bi eczane bulup iceri daldim.. bi an duraksadim   nasil olur ki ne ara biz iliskiye girdik ki ..?  

hee ....  o gece biraz alkol almisti tartismalarin arasinda bende baristik sanmistim ogun sabaha kutuk gibiydi. bu adamla ben napicam ..

eve girdim.

Bxnerdeydin sen?

Dx hic bi isim var di.

Bx imzalayican dimi bosanma sozlesmesini fikrini degistirmedin.

gozlerim dolu ona baktim tuvalete gidip   testi yaptim.. 5 dk olmadan sonuc verdi.. ordan bana merhaba diyen bi ufaklik vardi.

aglamam siddetlenmisti.. oglumu cok ozlemistim batu cok degismisti.. evli durmak istemiyorum onunla..

kapiya gelip tiklatti . artik deyneksiz yuruyebiliyor. sagligina kavustu sayilir..burda yaslandim gercekten..

Bxbiliyorum kizicaksin ama iyi misin?

hizla ciktim tuvaletten  ustume bi sal alip  evden ciktim.

merdivenleri cifter cifter indim.

hickirarak aglamak icin  koprunun oraya gittim. bu saatte kimse olmaz orda

vardigimda yere cokup agladim Allahim neden benim bu cilem neden ya.. eski deril olsa basardi tekmeyi ..
ben artik evli cocuklu  bi kadinim. bi yuva kurmak ne kadar zorsa yikmak cok zormus..

telefonum calmaya basladi.

Bx  po..pozitif mi? banyodaki ne?!

Dxhamileyim gerizekali !!!

Bxnerdesin sen hemen buraya gel!!

Dxcanin cehenneme bugra !!
(yazardan not:deril batuya sinirlenince bugra diyor.batu bugra candar tam adi...)

kapattimtelefonu..

Helloo.. 10 bolum  daha yazicam eger beklenen tepkiyi alirsa ins.
*******
Batunun telefonundan sonra napicagimi gercekten sasirdim . Ne diyicekti bosaniyoruz aldir mi diyicekti?

Bos bos dolanirken  arap saci olan hayatima baktim  biraz bikmistim aslinda  direnmekten aglamaktan. Yine ayni kafeye gittim  kocaman bi  cikolatali milkshake istedim . Cok guzeldi gercekten bu ara batu hala ariyodu.

Batu- ya sen. Nerdesin? Sakin bebegimizi al.... bunu yapmis olma.

Deril- ne? Sadece canim milkshake istedi onu iciyorum.  

Batu- lutfen  ... lutfen eve gelir misin?

Deril- gelmek istemiyorum ama.

Batu- deril gel  konusalim.

Deril- buğra  suan cokk mesgulum

Batu - bana buğra demeyi kes

Deril- hihi hoadi goruiruz ..
Agzim doluyken pek konusamasam da  bu milkshake bana iyi geldi sanki bu bebek  isleri  degistiricek gibi geldi .

X-bi milkshake bu kadar  etki ettiyse keske  mendil yerine bunu verseymisim sana.

Deril- bak kardesim  ben evliyim 2 cocuk annesiyim benimle ne derdin  olabilir?

X- sey pardon ben bilmiyordum..

Batunun adami omzundan tutup yere sermesi saniye almiyordu.

Keyifle. Iciceegimi ictim ve hic gulmedigim kadar guldum ..

Batu-yuru eve!!

Deril- canim istemiyo

Batu -ne istiyo o canin

Deril- cigkofteeee ay annem ne guzel yapardi .. yaninada ayran 

Batu- ciddimisin sen?

Deril- hayir hamileyim..  deyip ciktim cafeden  kosar adimla  pesimde geliyodu gozleri ofke dolu bi tirsmadim degil kosmaya basladim arkami donunce oda kosuyodu alahim delirdik sonunda  nefes nefese kostumm kaldigimiz otele dogru  odaya gelince kapida yanima yetisti.

Batu- neden kosuyosun ki deli misin??

Deril-  evet deliyim  delirttin var mi??buğra

Batu-baslatma buğrana yaa!

Diyip dudaklarima yapistii. !

Neyyy???!!!

Yeni Kız     +13Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin