♡Soykan~ Etkisi ♡ 41.bölüm

1.4K 98 11
                                    

Saat 6 da bolum gelir demistim biliyorum ama olmadi .. eve misafir gelince hersey alt ust oldu.. neyse en hizli sekilde yazmaya calisacagim ama okunma sayilari cok fena dususte... boyle devam ederse hikayeyi askiya alabilirimm.

Itaf isteyenler yoruma..

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Dudaklarini dudaklarimdan cekince gozlerime odakli kaldi.. tekrar ayni yuz ifadesini alarak.. bakmaya devam etti.. bu kadar miydi?

Batu-odama cikmama yardim eder misin??

Deril-ta tamam.

Kalkip merdivenlerden yukari cikardim ayaklari tam tutmaz degil odasina goturup yatirdim..
Asagiya inip ellerimi basima koydum. Gercekten hayatimi boyle yasayabilir miydim??

Hayir deril asla pes etme!! Diye bagirdi ic sesim.

Mutfaga gecip dolaba baktim. Fazla bisey yok.. kesin disardan siparisle yiyordur.. yanima cuzdanimi alip yukari ciktim. Kapisini tiklalip..

Deril-ben markete gidiyorum ev tam takir..

Batu- sen iyice yerlesmeyi dusunuyosun galiba..

Arkasi bana donuktu.

Deril-evet benden kurtulamazsin artik..

Batu-ya sabir..

Guldum.. kapiyi kapattim sonra odadan bi hickirik sesi geldi.. hayir ya.

Batu sarsilarak agliyordu.. elini yumruk yapmis ayaklarina vuruyordu.. gozlerim dolmaya basladi.. yanina gidemedim..

Markete gidip ev icin alisveris yaptim. Elim kolum dolu gelip dolabi temizledim ve yerlestirdim.

Taze fasulyeyi ayiklamaya basladim.. pilav icin pirinc islattim ilik suda..
Fasulyeleri duduklu tencereye attiktan sonra pilavi da yapmaya basladim. Once tel sehriyesini ve yagini koyup kavurdum. Biraz sonra pirincini de biraz kavurduktan sonra suyunu ve tavuk bulyonunu attim..

Kisik atese biraktim..

Corba icin hazir paketlerden domates corba karisimini soguk suya doktum icine biraz yag atip pismesi icin karistirdim....

Biraz sonra hepsi hazirdi..

Batuya tepsi hazirladim.. ve odasina goturdum. Tepsiyi kenara koydum batu uyuyordu.

Yanina gidip yanagina bi opucuk kondurdum..

Deril-batuuu.. hadi uyan.

Batu-of gene ne var?

Deril-yemek yaptim sana..

Batu-yemicem ben bana disardan biseyler soyle..

Kicini bana donmedi bile..

Deril-bana bak o kadar yaptik heraldr yiceksin bak yermisin ?, Demedim yiyiceksin!!

Batu-peki peki yeterki cemkirme.

Tepsiyi dizlerinin ustune koydum oda sirtini basliga yasladi..

Iki parmagimla ilk gozume sonra onu isaret etttim ve ciktim..

Oh be!!! En azindan buda bi gelisme.. aylardirr kacarak neyi basarabildim ki :( bu sefer oyle olmayacak..

***
1 hafta sonra

Aksam saatlerine dogru esra aradi . Cocuk gercekten cok yipratmis esrayi.. .:)

Onlara gidiyoruz. Batu yan koltukta sohbet etmesekte sordugum sorulari artik gormezden gelmiyo.

Yeni Kız     +13Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin