merhabalar kızlar fazla dram yazmak istemiyorum ama sizin tepkiniz öyle daha çok çekiliyor .bu bölüm de yok ama ilerleyen bölümler de biraz gerilim istiyorum.
Öpücük ! gerçek olsa neler olur diye düşündüm.zaten Şuan taslak onun üzerine kurulu değil di.yani olsa bence kötü olurdu.çok da karanlık yazmak istemiyorum Şuan .
Çok hain planlarım var hikaye ile ilgili .ılhamın ne zaman geleceği belli olmuyor .ben işyerinde çalışır ken sürekli yanımda kalem var Şuana kadar 5 bölüm u işyerinde yazdım.
:-)
5K <3
Bu arada.
@Seher00
@dernnn
@Mrsturkuaz
@reyhansenturk33
@Aysenurzbay
@NurrSenaaa
'ya teşekkürler.
==============================
Kerem ve batu ile geçen en rahat uykum sona erdi.
üzerimde ayaklar ve eller var allahim ahtapotcanlar.!!!
zorla keremi uyandırmadan kalktım.
batu yu da dürtüp uyandırdım .
batu-günaydın.
deril-günaydın canım hadi uyan okula gidelim.
kaşlarını çattı .kafasını kaşıdı .
batu-o kadar şey yaşadık gitmesek olmaz mı ?
deril-ya sınav haftası geldi ders çalışmam lazım benim.
batu-inek.
deril-sensin o
batu-hiç de bile ben uyuma taraftarıyım.
beni de kendine çekip yatağa geri yattı.düşüş ile batu üstümdeydi.
ellerini iki yana koyup yüzünü yüzüme sabitledi.bana doğru tutku dolu gözlerle eğildiğinde
deril-kerem burda ne yapıyorsun?
batu-uyuyor o
deyip beni savuşturdu.
tekrar dudaklarıma eğildigi bi an korku bedeni mi sardı.
okul da olanlar benim caresiz oluşsum .bakışlarımdaki buğu batu nun durmasına sebep oldu.
batu-iyi misin .?
deril-değilim galiba .
batu başıma bi öpücük bırakıp üzerimden kalktı.banyonun yolunu tuttu.bense onu kırdığım için kendime lanet etmekle meşguldum .
o tuvaletde olanlar hiç bi zaman aramıza girmemeli.hızla yatakdan kalktım.banyo da yüzünü yıkayan batu yu izledim.havlu ya uzanırken ben gidip yüzünü kuruttum .havluyu bıraktım .ellerimi yüzüne koyup muzip bi şekilde güldüm .dudaklarına yaklaşınca geri çekildi.
ben anlamaz gözlerle onu süzerken
kerem in yüksek enerjili sesi beni korkuttu.
kerem-ne yapıyorsunuz lan siz!!!!!!
deril-yüzümüzü yıkadık gerizekalı ne diye bağırıyorsun çık bakalım banyomdan .!!
kerem-ya babam orda
elleri ile ön takımları tutuyor.
deril-annemlerin odasında da var.
kerem-yaa !!!annem var orda da altıma ediyorum bak halıya he?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız +13
Teen Fiction..-Benim Sahibim Değilsin Batu Buğra Candar!!!! '''' ..-Seni o siyah Ceset torbasına koyduklarını gördüm ben!!!! ''' ..-Sana dokundukları için onları öldürdüm !!!! ''' ..-Kapat çeneni geri zekalı onlar bana dokunmadılar. -Bu çok imkansızCa deril ...