☆Türk Filmi Mi Çekiyoz?!☆

2.2K 114 6
                                    

çoook sinirlisiniz batu ya biliyorum .tamam ama çok da kızmayın bence bu öfke niye onlar da bi kumpas a gittiler

Multimedya da deril

==============================

batu suratıma bakarken daha fazlasını söylemek geldi içimden .

deril-yok ya hatta bitti !!!

Batu-ne ?! Deril sen ne dediginin farkında mısın ?

Deril-pek tabi cook farkındayım .bitsin gitsin batu.

Deyip araba atladım .Sürüneceksin batu bey elimden o kadar kurtulamazsın merak etme.

Son gaz eve gidince annem ve zeliş görmeden çıkmam lazım . Ohh bari fondöten ile kapatırım .sağlam vurdu ibne eve gelince kapinin önünde siyah saçlı bir kız gördüm.

Deril-sen kimsin?

Gamze-ben gamze deril seninle konuşmam lazım.

Deril-sen?!nasıl ya ?hangi yüzle geliyorsun buraya!!!

Gamze-lütfen anlatmama izin ver benim hiç suçum yok.

Deril-ne Saçmalıyorsun?

Gamze-lütfen bana yardım et .

Deril-sen neden bahsediyorsun?

Gamze-deril lütfen aciklayacagım .

Deril -iyi gir içeriye.

Gamze arkamda ben önde odama girdik. Tekli koluga oturdu. Bende yanındaki sandalyeye.

Deril -anlat bakalım.

Gamze-bak benim hiç suçum yok tüm bu olanlar arasın suçu.

Deril-aras mı ? Bu kadar ileriye gidemez.

Gamze-sen onu hiç tanımadın . Aras psikopatın tekidir .

Deril-sen anlat bakalım kimmiş psikopat bende bi öğreneyim .

Gamze-bak seneler önce buğra ile birlikteydik biz. Işte sonra..

Deril -bi dakka neden ona buğra diyorsun?

Gamze-bilmem hep öyle derdim.

Deril-tamam devam et .

Gamze-biz iyiydik yani buğra ya yardım ediyordum. O aralar pek kendinde değil dı .bilirsin ....onu gerçekten çok seviyordum. Tabi kıskançlık ve öfkesi aramıza girene kadar . Bazen onu tanıyamıyordum. Aras ın bana aşkını itiraf edişi de konuya tuz biber ekti.sürekli öfke patlamaları yaşamaya başladı. Sinirini kontrol sorunu yaşıyor her konu da bana bağırıp çağırmaya başlıyordu. Artık bıktım ve bende ondan ayrılma kararı almıştım .

Deril-senin aras ile kaçtığı sanmıştım .

Gamze-yüzeysel bakılırsa öyle. Yani ben öyle deyince bana vurdu. Daha fazlasina dayanamadım evden ağlayarak çıktım.aras beni parkta buldu. Onunla gitmemi istedi .amerikaya gittik .newyork da yaşadık . Bana davranışları o kadar iyiydi ki sevgili olduk. Ama sonra olmadı.ayrılma kararı aldım. Oda beni çektiği bizim görüntülerimiz ile tehtid etti. Tüm hevesi kaçana kadar onun yanında kalmak zorunda kaldım. Bayadır benimle ırtibat kurmuyordu.lanet olsun yine buldu beni. Lütfen deril bana yardım et .şu hayvan dan kurtar beni.

Deril-bi sakin ol tamam .yardım edeceğim sana. Ama sindirmem lazım Şuan da bekle.

Gamze-sana söylediğimi öğrenirse beni mahveder.

Deril-merak etme onu ortadan kaldırmak benim için çocuk oyuncağı. Şimdi dinle bakalım beni. Hem aras dan kurtulacaksın hemde ben batu dan intikam alacağım.

Yeni Kız     +13Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin