《~Benim Olan Adam~》 38.bölüm

1.3K 97 11
                                    

Kizlar biliyorum baya gec oldu sizi bekletiyorum.. ama cok yogunum gercekten ... ve sizi bolumle basbasa birakiyorum..

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Kapida duyduklarimla bian duraksadim elimi kapi kolundan cektim.bir kac adim geri gittim..

Sekreter-deril hanim faruk bey sizi bekliyordu..

Ben kizi duymazdan gelip asgiya dogru hizla inmeye basladimm..

Sirketten cikinca arabama atlayip son surat surmeye basladim.. nereye gittigimin farkinda bile degilken batu ile geldigimiz tepeye geldigimi analdim..

Arabanin kontagini kapatip bir kac saniye oyle kaldim.. kapiyi acip disari ciktim. Ucurumun kenarina oturdum.. aklima gelince nasil tuttugumu anlayamadigim goz yaslarim akmaya basladi.

Deril-allah kahretsin!!!

Hickiriklariminda katilmasiyla bagira bagira agladim...telefonun caldigini duydum.. kalkip elime aldim.. ama husran.. faruk amca ariyo..

Telefonu kokten kapatip arka koltuga attim.. biraZ kafayi toplamam lazim..

***

Gece yarisi eve geldim.. zelis den bin tane lad isittim. Herkes uyuyo kadin baykus..

Kendimi dusa attim.. kuveti doldurup kopukledim. Birden yine aglamaya basladim. Elimle yuzumu kapattim. Sesimi engellemeye calistiysayda olmadi.. hickiriklarimla birlikte yataga girdim.. saclarimi havluya sarip iyice kuruttum..

Gozlerim yavasca kapandi...

***

Sabah gozlerimi acamadim.. kalkip banyoya bakinca sismis oldugunu gordum.. pijamalarimi giyip kahvalti masasina oturdum..

figen-kizim kacta geldin sen eve..?!

Levent-bulasma kiza ..

Figen-hep sen simartiyosun zaten ..

Levent- baslama figen kiz gelmis 22 yasina daha ne .. ergen mi senin kizin..

Deril-ben doydum afiyet olsun size..

Bir bardak cay ve bir kac seyle midemin doldugunu hissettim..

Zeliha-aa olurmu oyle kizim.. yesene.

Figen-senin neyin var?

deril-yok biseyim..

Figen -var var bak bakim yuzume sen??

Deril-anne yok dedim ya..

Gelip yuzumu inceledi..

Figen -kalk konuscaz.

Kalkip odama geldik.

Figen-anlat bakalim neyin var senin ??


Deril-offf... batu nisani atti. Beni istemiyo anne..

Figen-ne?! Kizim nasil olur bu??

Deril-bilmiyorum.. faruk amcaya soylerken duydum artik beni istemiyo anne hik..

Figen-yanlis anlamissindir kizim sen..

Deril-hicte yalnis degil bana nasil davrandigini bilmiyosun sen ..hik..

Figen-melis le konusma vakti geldi demek ki ..

Deril-ya hayir anne sen karisma ben halledicem.

Figen-nasil karisma deril senin bu halini gordukce icim cekiliyo annem..

Deril-lutfen..

Annemle bakisirken faruk amca kapiyi tiklatip odaya girdi..

Figen-ben bi asagiya bakayim.

Faruk-deril biraz konusalim mi?

Deril- olur..

Faruk-bizi duydugunu biliyorum kizim ... ama gercek cok ayri bisey duyunca cok uzulmeni istemiyorum..

Deril-neyin gercegi?

Faruk-batu...yani nasil soylenir bilemiyorum ama.. beyninde tumor varmis..yani doktoru ile konustum. Ameliyat olmasi lazimmis risk gun gectikce artigi icin .....

Deril-bi dakka, bi dakka ne?!!!

Faruk-ameliyat riskliymis sakat kalma ihtimali olunca bizim salak oglan sen uzulme diye senden ayrilip ameliyati olucagini soylemis..

Deril-ama... yani olamaz .... batu bunu bana neden soylemedi.. ben..ben.. benim gitmem lazim.

Deyip kosarak asagiya indim.. evden kendimi atinca arabamin anahtarlarini unuttugumu fark ettim. Geri donmeye hic niyetim yok kosmaya basladimm. Ama oda olmayinca bi taksiye atlayip eve vardim..

Taksiden inince derin bi nefes aldim.. bahceye girdim.. sonra durdum.. ne dicektim ki.. teselli mi edecektim.. .
Hasta olman onemli degil ben seni her halinle seviyorum..

Yada baska bisey mi?
Bana nasil soylemezsin bunu sen bencil ve aşşalik bi adamsin.

Mi?!

Off kafam cok karisik.. benden ayrilmadan ameliyati olmicakmi gercekten.. bu hem icimi acitiyo hem midemde kelebekler ucusturuyo.. kendi hayati 2. Planda.. peki ben simdi cok mu mutluyum??

Elimi duvara dayadimm.. takatim kalmadi...

Birden calan zil ile havaya sicradim. Kahretsin!!!

Kapiyi batu acinca suratinda saskin bi ifade vardi..

Batu- sen yine neden geldin ki?

Deril-konusmamiz lazim.

Batu-konusulcak bisey yok ... ya sen ne yuzsuzsun hala gelip yanima..

Deril- hastaligini biliyorum..

Batu lafini tamamlayamadan bana baka kaldi..

Batu-e nolmus yani..

Deril- benden bunun icin mi ayrimak istedin?

Batu-bak kizim sana kac kere dedim son defa daha diyorum dus yakamdan..!!!

Deril-yalan soyluyorsun iste bana asiksin gerizekali sakat kalsan ne olur ki hee sen kendini dusunen bencil okuzun tekisin...!!!

Batu-bitti mi?

Gozlerine baktim umusamadi mi gercektenn.
Deril-bit...

Kapiyi suratima kapatti..

Deril-lan!???? Sen gorursun!!! Simdi gidicem sokakta gordugum ilk herifle opusucem.

Ses yok...

Deril-peki sen bilirsin!!! Yapmayan top olsun lan!!!

Hizli adimlarla sokaga ciktim.. asagiya dogru yuruyorum.. ama kimse yok.. durup ellerimi belime koyuyorumm.

Deril-mahalleye kıran mi girdi lan???

Kolumun cekilmesi ile geri dondum.. dudaklarima baski yapan dudaklara sasirmamak elde degil.. bende karsilik verince elini belime koyup iyice birlestirdi vücudumuzu elimi ensesine koydum... dudaklarim zonklarken ayrildiginda..suratima bakti..

Batu-istedigin oldu iste simdi beni rahat birak.!!

Bogazimda ki yumru ates parcasina donusurken kaslarimi kaldirip ona baktim...

Deril-kimsin sen?? Benim olan adam nerde??!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Kizlar biliyorum cok beklettim ama.. yeni bolumu bu aksam bitirmeye calisicam .d

Yeni Kız     +13Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin