0.0

181 9 4
                                    

Medya Maja(Eva) ana kızımız. Bu bölüm oyun hakkında ve Sombra (Koredeki takımı) hakkında bilgi vereceğim.
Dipnot: Hikayeyi daha rahat anlamanız için okumanızı tavsiye ederim!
-------

Valorant 5v5 bir FPS ve üzerine turnuvalar olan bir oyun. 3 ana mod ve 3 tane güncellemeler ile 1 hafta aralıklarla değişen modlara sahip.

Derecesiz : 13 turdan oluşuyor. Kazandığınızda veya kaybettiğinizde herhangi bir puan kaybetmediğiniz mod.
Rekabete Dayalı: "Dereceli" olarakta adlandırdığımız bir mod. Dereceli ile aynı fakat tek farkı kaybettiğinizde (-) puan alarak rankın düşenileceği,kazandığınızda (+) puan alıp rankınızın yükseleceği bir mod.
Ölüm Kalım Savaşı: Bu modda 14 kişi bulunmakta ve 40 yapan kazanır,oyun biter.
Kopya: Takım aynı ya da farklı karakterlere oy verdiğinde sistem kendiliğinden bir ajanı seçiyor. 5 olan kazanır.
Tırmanış: Düşman öldürdükçe silah değişen bir mod. Son kısmı tamamlayan takım kazanır.
Kartopu Savaşı: Adından da belli olduğu gibi ajanlar kar topu savaşı yapıyor,çeşitli hediyelerle kuvvetlenebiliyorlar. 40 (50de olabilir unuttum affedin) olan kazanır.

Sombra Takım Oyuncuları,Nickleri,Ana Ajanları;

Maja (Eva) - Raze/Jett
Ga Eul (Eul) - Skye/Reyna
Tae Hee (Heell) - Astra/Viper
Mina (MiA) - Sova/Cypher
Luna (Banshee) - Sage

Takım koçu: Park Sooyoung (Minerva)

Oyun hakkında,takımımız hakkında kısa bilgilerimiz bunlardı.

Not: 1. ve 2.bölümdeki takım Quuenland

-----

Ben Lee Maja, dünyaca Ünlü BTS grup üyeleri benim hayranım mıydı,bende onların hayranıyken?

Idol But Gamer Love || JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin