5

674 116 96
                                    

"Uzun bir kış olacak."

———————————————

"Bu halde mi geleceksin? Sahneye çıkmıyorsun."

"Yine başlama Jeongin." Diye tısladı Jisung üzerine giydiği deri pantolonu süzerken.

Üzerine giydiği pembe ipek gömleği ve beyaz deri pantolonuyla tapılası görünüyordu.

"İyi, bir şey demiyorum. Ayrıca süslenmeyi bırak artık geç kalıyoruz."

Jisung ona göz devirerek odasından çıktı. Pembe saçlarını eliyle karıştırarak Jeongin ile birlikte dışarı çıktı.

"Nerede toplanacaklarını bilmiyoruz."

"Öğrendim. Tepede bir yerde."

Jisung onu başıyla onayladıktan sonra yürümeye başladılar. Yolda onları durdurup kasabada yeni olup olmadıklarını soran yaşlı teyzelerden gına gelmişti.

Sonunda tepedeki deniz manzaralı yere geldiklerinde dışarıda oyun oynayan çocuklarla ve oturup sohbet eden yaşlı kesimle karşılaştılar. Büyük bir çardak görüş açılarına girdiğinde içeridekiler tamamen yaşıtlarıydı. Jisung birçoğunu tanıyordu. Felix ve Hyunjin yan yana oturmuş gülüşüyorlardı. Karşılarında Seungmin denen çocuk vardı ve onun yanında da bugün gördüğü Chan. Diğer çocuğu ise tanımıyordu. En önemlisi de o ordaydı.

Minho..

"Onlarla oturmak istemiyorum." Diye mırıldandı Jisung.

"Tanışacağız Jisung." Diye mırıldandı Jeongin.

Jisung istemeye istemeye Jeongin'i takip etti. Çardağa girdikleri an herkesin bakışları onlara çevrildi. Minho homurdanarak elindeki içkiyi kafasına dikerken Felix ayaklandı ve ikiliye sarıldı. Daha sonra hep birlikte otururlarken diğerleri onları selamladı.

"Hoş geldiniz."

"Merhaba."

"Bu Changbin." Diyen Felix, Jisung'un ortamda tanımadığı tek kişiyi işaret etti.

"Merhaba ben Jeongin."

"Ben Jisung." Diye mırıldandı.

"Memnun oldum." Dedi Changbin kibarca.

"Chan bir kafe işletiyor. Kahvelerimizi ondan alıyoruz. Minho da onun yanında çalışıyor. Yakında kafeyi yenileyip ortak olacaklar. Felix ve ben zaten bildiğiniz gibi o küçük yeri işletiyoruz. Seungmin ve Minho bazen bize yardımcı oluyor. Onun dışında Minho ve Seungmin balık tutuyorlar bizim için. Tabi Minho artık kafeye geçeceği için onun yerine Changbin geçecek." Dedi Felix.

"Minho'nun bir dans salonu var. Genelde orada eğitim veriyor." Diye devam etti Hyunjin.

"Burada dans eğitimi alan mı var?" Diye sordu Jisung alayla.

Jeongin kendisine ters bakışlarla bakarken umursamazca omuz silkti ve bakışlarını kendisine bakmayan Minho'ya çevirdi.

"Aslında neredeyse kasabadaki bütün gençlere dans eğitimi veriyor. Kasabadaki gençler de okul çıkışlarında genelde hep onunla zaman geçiriyor. Müşterisi tahmin ettiğinden çok."

Star Lost |Minsung| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin