XII

487 39 3
                                    

-Kaminari! Téged kereslek már mióta! Nem láttad Shinsot?- futott oda hozzám Aiko -M-Mindjárt jön cs-csak mosdózik- próbáltam össze szedni gondolataim így kicsit le voltam fagyva -Minden rendben?- kérdezte aggódva -P-persze- aprót bólintottam majd tovább álltam majd egy itallal a kezembe leültem a kanapéra és továbbra is próbáltam össze rakni az előbb történteket.
-Visszatértem- hallottam meg magam mellett Shinso halk hangját, viszont választ nem adtam mert egy szó sem jött ki a számon -Bocsánat hogy így le támadtalak- folytatta mondandóját majd hirtelen megkönnyebbültem. -Semmi baj mindketten ittunk, csak az alkohol beszélt belőlünk- mosolyogtam rá -Szóvaal ne hagyjuk hogy ennyi el rontsa az esténket!- nyújtottam át neki italom majd ő halvány mosollyal az arcán elfogadta és bele ivott -Fúj Kaminari! Ebbe meg mi van?- kezdett el köhögni a nem éppen finom ital miatt. -Hát random három piát bele raktam meg még egy kis narancslé. Szerintem tök jó bár pultos lennék!- vigyorogtam mire ő csak elkezdett nevetni -Hát ha meg akarnád ölni az embereket akkor igen- nyújtotta vissza az előbb említett találmányom -Nem is rossz annyira!- ittam bele mégegyszer majd én is nagy köhögésekbe kezdtem bele -Najó talán kicsit erős- próbáltam megszólalni két köhögésem között. 

Még egy másfél órát ott voltunk iszogattunk beszélgettünk majd az ott töltött idő kissé unalmasnak bizonyosult így úgy döntöttünk hogy fel megyünk a városba -És mit tervezünk csinálni?- kérdezte Shinso miután beültünk a taxiba. -Neem tudom majd te ki találod nekem úgyis mindeegy- hajtottam fejemet vállára. Igen ekkor már én össze vissza beszéltem meg csináltam mindent is. -Oh igen, akkor mit szólnál ha azt folytatnánk amit abba hagytuk a kis szobában?- karolt át -Nekem az is megfeleel- mondtam határozottan.

[Másnap]

Hát igen..másnap... Borzasztó fej fájással egy hotel szerűségben keltem fel póló nélkül Shinso mellett. Ez a reggel már most borzalmasan kezdődik. -Shinso- szólítom meg a még éppen alvást színlelő Shinsot miközben álmosan felülök mire válaszként csak egy morgást hallok tőle -Mi történt miután beszálltunk a taxiba- fordulok felé mire ő is szemet dörzsölgetve ült fel viszont egy kicsit kevesebb ruha volt rajta mint rajtam, ő csak egy száll alsóban ült. -Emlékszel a taxis beszélgetésre?- kérdezte szokatlanul mély hangján mire én csak ráztam a fejem -Megint be próbálkoztam hogy meg fektetlek de te el aludtál- miután ezt ki mondta rendesen megfagyott köztünk a levegő, igazándiból megint kavarogtak bennem az érzések. Egyszerre éreztem magam kínosan hogy csak úgy be aludtam zavarban is voltam meg még napokig tudnám sorolni hogy éreztem éppen akkor.
Ezek után nem sokat beszéltünk inkább csak össze pakoltunk majd én haza sétáltam Shinso meg taxival ment haza.
Egy 15 perc után haza is értem ahol egyből mondhatni "mérges" anyám fogadott -Mégis hol a faszomba voltál?!- förmedt rám mintha nem hagytam volna több mint tíz üzenetet. -Egy barátomnál amit tudnál is ha képes lennél végre elolvasni a ki cseszett üzeneteim- nem mondom hogy nem zavar hogy az alatt a kis idő alatt amit itthon tölt mi az idő alatt is általában veszekszünk. -Ne beszélj így anyáddal! Halálra aggódtam magam!- próbált úgy beszélni mint aki tényleg aggódna de nem nagyon sikerült -Persze ha annyira aggódtál volna most nem lenne itt megint egy újabb palid és a nappali nem bűzlene megint az alkoholtól és te, nem nyugodtan pihengetnél mellette- mutattam az előbb említett férfire -A szexista pizsidben- fűztem hozzá majd válaszát nem meg várva inkább gyors léptekkel fel indultam a szobámba majd beérve egyből le vágtam magam az ágyra és a plafont kezdtem el bámulni miközben pár könny a szemembe szökött.
Még egy pár óráig ez volt az el foglaltságom majd fel álltam hogy kicsit pakolok a szobámba mikor észre vettem hogy el felejtettem vissza adni Shinsonak a pulcsiját. Ha már úgysincs jobb dolgom vissza viszem neki addig se kell itthon lennem. Gondoltam magamban majd egy gyors zuhany és át öltözés után szó nélkül el hagyva a házat el indultam Shinsoékhoz.
Kis idő alatt oda is értem így szépen lassan fel szenvedtem magam a harmadikra majd elkezdtem kopogtatni így Shinso anyukája ki is nyitotta az ajtót. -Jó reggelt Aiko!- próbáltam rá mosolyogni -Jó reggelt Kaminari, kerülj beljebb!- mondta vidáman Aiko majd én hallgatva rá be is léptem majd közöltem hogy miért jöttem így nyilván meg is indultam Shinso szobája felé ahol az ajtó résnyire nyitva volt így sajnos be láttam, ami bárcsak ne történt volna meg. Egy lány aludt melltartóban Shinso ágyán. A szívem darabokra tört ezt látván így a pulcsit nem le rakva gyors léptekkel haladtam ki az apró lakásból közben könnyeimmel küszködtem.

Belém szerettél?! - ShinkamiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora