Bölüm Sonu şarkımız;
Sezen Aksu - Aşktan Ne HaberKEYİFLİ OKUMALAR
.
__________________________________________________________Tanışsak ne değişecek ki?
Anonim olmak da bu değil midir zaten?
Önemli olan benim seni tanıyor olmam.
Öyle değil mi?
✔︎Profilin nereye gitti? Kahretsin.
✔︎•••
Ellerindeki çamuru bir beze silip bugün defalarca baktığı telefonuna yeniden göz gezdirdi Hande. Ne yeni mesaj vardı ne de engeli kaldırılmıştı. Sinirleniyordu, hayal kırıklığına uğramıştı.
Tamam zaten sonunun böyle olacağı belliydi ama ya ilk mesaj attığında ya da çok sonra olmalıydı. Neden şimdi? Neden tam heveslenmeye başlamışken? Ne bekliyordu ki? Onunla her gün her gece mesajlaşıp flörtleşmesini mi? Baştan sakat bir işti zaten.
"Aman, kıçımın Cedi'si. Çok meraklıydım bende sana." dedi seramik hamurunu sertçe tezgaha yapıştırırken. "Böreksiz kalda sürüm sürüm sürün inşallah. O zaman göstereceğim ben sana Hande Türkoğlu'nu engellemek ne demekmiş."Gösterir miydi? Göstermezdi. Ne kadar inkar ederse etsin, Hande Cedi'ye kıyamayacak kıvama çoktan gelmişti.
"Handee! Fırında ki ürünleri çıkarttım, sırlanması lazım!"
Yine ofladı. Hangi birine yetişecekti?
☆☆☆
"Bak, bu bizim uzun zamandır beklediğimiz, sadece bize iki günü layık gördükleri Off günümüz. Ve bu çok kıymetli günümüzde ben buradayım, senin yanındayım. Sadece insan muamelesi görmek istiyorum."
Temkinli bir şekilde elleri havada yavaşça koltuğa oturdu Furkan. "Sadece insan muamelesi..." diye tekrarlayıp ellerini yine temkinli bir şekilde indirdi.
Bugün Furkan'ın Off günüydü. Cedi'nin ise karşı takımın sakat sayısı çokluğundan dolayı maçı ertelenmişti. Uzun zamandır görüşemiyorlardı. Bu onlar için güzel bir fırsat olmuştu. Ama yine de arasıra birbirlerini yemekten de vazgeçmiyorlardı.
"Görmek istiyorsun da insan gibi davranıyor musun acaba? Sana oradan misafir bornozu verdim ben. Gidip yine benimkileri kullanmışsın."
Olduğu yerde ayakta duran ve bir sıkıntısı olduğu belli olan Cedi'ye baktı şaşkınlıkla. "Cedi, oğlum sen mal mısın?"
Cedi sorar gibi kafasını salladığında devamını getirdi. "Lan o bornozu ellerinle bana sen verdin."
Cedi ilk önce tereddüt etti ama bu kafa dağınıklığıyla gerçekten yapmış olabileceğini düşündüğü için itiraz etmedi. Vermiştir, aklı burada değildi çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CACHE-CACHE | CEDİ OSMAN [Yarı Texting] ARA VERİLDİ
Fanfic"Gülüşün şehrin dengesini alt üst ediyor. Sen gül; şehri yeniden inşa ederim ben." ••• Hiçbir oyun, bu kadar eğlenceli olmamıştı. Hiçbir saklambaç, bu kadar değerli hissettirmemişti. Ve Hiçbir adam, bu kadar güzel gülümsememişti. ___________________...