☆ 3 - KALBİM SENİ ARIYOR

485 48 141
                                    

Bölüm şarkımız;
Yedinci Ev - Kalbim Seni Arıyor

KEYİFLİ OKUMALAR 🏀
.

____________________________________________________________

Hande artık adımlarını geri geri atarken işaret parmağını ona doğrultup "Ben seni tutuyorum!" diye seslendi destek verircesine

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hande artık adımlarını geri geri atarken işaret parmağını ona doğrultup "Ben seni tutuyorum!" diye seslendi destek verircesine. Anlık ağzından çıkıvermişti.

"Sakın bırakma o zaman!" dedi Cedi. Belki saçma bir cevaptı ama bırakmasın istiyordu. Böyle hemen bırakıp gitmesin, son görüşmeleri olmasın istiyordu.

•••

Şuan tam olarak pişmanlığın dibini sıyırıyordu Cedi. Sabah sabah yaşadığı şu şey, işkenceden farksızdı.

"Belki biraz geç rastladım sana ama her şey geç gelmiyor mu zaten yurdumuza?"

Bunu alıntıyı biraz abartılı kaçıp vurgulayarak okudu Furkan. Eh, düşmüştü yine diline.

"Hatırlatırım Furki, Amerikadayız. Buraya her şey erken geliyor."

"Ya odanda öldürdüğün örümcek bütün hayatı boyunca senin onun oda arkadaşı olduğunu sanıyorsa?"

Cedi nefes verip alnını ovaladı. "Oğlum mal mısın? Ne alaka örümcek?"

"Dur ya, şurada Dostoyevski kalitesini konuşturuyorum."

Telefonu omzu ve kulağı arasına sıkıştırıp buzdolabından domates ve soğan çıkarttı Cedi.

"Daha fazla anlattığıma pişman edersen ben de haftadaki karşılaşma da yumruğumu konuşturacağım Furki. İyi ki bir anlattık."

"Oğlum sende öyle bir anlatıyorsun ki... Sanki ne olmuş? Gördün beğendin falan tamam da... Aşıkta olmazsın yani."

Önceden çıkardığı biber ve yumurtayı da diğerleriyle beraber yıkamaya başladı.

"Ben sana aşık mı oldum dedim? Sadece etkilendim."

"Ya sana diyorum ki; gece beni uykunda aradın. Hatta 'O kızın ismini cismini her şeyini öğrenmek istiyorum Furki bana yardım et' dedin."

Duyduklarına karşın göz devirdi Cedi. "Allah Allah? Peki sen ne dedin çok merak ediyorum."

"Uykumun içine ettiğin için küfür edip yattım. Ne bekliyorsun? Yılın NBA oyuncusun seçiliyordum rüyamda ödül alacaktım, alamadım senin yüzünden."

"Anca rüyanda görürsün zaten. Ayrıca ben seni gece aramadım. Yani hatırlamıyorum."

"Bak lan kayıtlara. Hadi bak."

Cedi telefonu eline alıp kayıtlara baktığında yutkundu. "Elim değmiş herhalde, başka bir açıklaması olamaz."

"Bence daha fazla konuşma. Her türlü gömerim."

CACHE-CACHE | CEDİ OSMAN    [Yarı Texting]  ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin