☆ 4 - DİŞLİK MESELESİ

380 45 139
                                    

Bölüm şarkımız;
Son Feci Bisiklet - Zaman yok

KEYİFLİ OKUMALAR 🏀
.
___________________________________________________________

"Bu harika! Nerede çalışmaya başladın? Umarım bu sefer maaşını düzenli yatıran bir yerdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu harika! Nerede çalışmaya başladın? Umarım bu sefer maaşını düzenli yatıran bir yerdir."

"Üç hafta önce girdim. Herhangi bir problem yok. Hattaa, seni çok heyecanlandıracak bir yer de olduğuna eminim."

Hande Froy ile bakışıp yavaşça yerinde kıpırdandı. "Nerede?"

"Cleveland Cilinic Courts' da."

"Yok artık!"

•••

Var artık Handeciğim. :)

"Nasıl ya? Bir dakika, sen ciddi misin?"

"Gerçekten Cavs'ın kliniğinde mi çalışıyorsun? Sen üniversite mezunu değilsin ama nasıl aldılar?"

"Kapa çeneni Barbo takıla takıla buna mu takıldın? Hangi bölümünde çalıyorsun? Oyuncuları görme fırsatın oluyor mu?"

"Hiç imzalı forma alabildin mi?"

"Allah'ım şansa bak!"

"HEY HEY HEY TAMAM SAKİN OLUN HEPSİNİ CEVAPLAYACAĞIM."

Hande derin bir nefes alıp arkasına yaslandı. Bu, bugün için gerçekten fazlaydı.

"Üç hafta önce girdim. Fitness salonu ve soyunma odasının temizliği ile ilgileniyorum. Ayrıca oyuncuların antrenman, saha içi formaları ile de alakadarım. Ben memnunum. Oyuncuları da görebiliyorum arada sırada. Bazılarıyla konuştuğumda oldu ama imza falan almadım."

"Mesela hangileriyle konuştun?"

"Drummond Lakers'a takaslandı biliyorsunuz, takaslanmadan iki gün önce kısa bi diyalogumuz vardı. Sonra, Larry Nance Jr ile de konuştum. Collin Sexton 'u tebrik ettim. Başka... Heh, Cedi Osman! Onunla bir ara bayağı muhabbet ettim sanırım."

Froy'un gözleri açılırken pişkin pişkin sırıtıp Hande'ye baktı. Hande zaten artık dünya ile bağlantısını kesmiş gibi gözüküyordu. Bu sırada George devam etti.

"O da Türkdü değil mi? Yani senin gibi? Öyle hatırlıyorum. Onun da senin gibi sıcak samimiyeti var. Hoş bir çocuk."

Hande gözleri boşluğa dalarken gülümsedi. Sıcak bir samimiyeti olan hoş bir çocuktu Cedi, evet.

Froy sırıtmaya devam ederken kaşlarını kaldırdı. "Öyledir."

Bir anda bu ilgi yüklenmesi hoşuna gitmişti George'un. Bu zamana kadar yaşamını boşlukta gibi geçiriyordu. Eşiyle yaptığı sürekli tartışmaları ve büyük bir monotonlukta ilerleyemeyen, sıkıcı bir hayatı vardı. Kimsenin çevresinde bir yer edinememe, eşine ne yaparsa yapsın beğendirememe sorunları yüzünden artık kendini gereksiz bir çöp gibi görmekten bıkmıştı.

CACHE-CACHE | CEDİ OSMAN    [Yarı Texting]  ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin