Hongjoong'a aşığım...
Hemde çok...
Onun için yaptığım bu kulübe gibi yeri çok beğendi...
Birbirimize daha çok bağlanıp aşık olmuştuk.
•••Hongjoong bu yere göz gezdirirken ona şunu söyledim:
-Sana aşığım Joong...
Bir an şaşırsa da bir anda boynuma atladı ve sarıldı.
-Bende seni Hwa'm...
Bana "Hwa'm" demesi içimi ısıtmıştı.
Onu çok seviyorum...
Birbirimizi tamamlıyorduk adeta.Bir anda beni duvarla arasına almasıyla yutkundum.
Biraz ani olmuştu.-Hong...Hongjoong...Ne yapıyorsun?
-Bunu istemediğini söyleme bana. Burayı neden yaptın çünkü rahatça sevişelim diye deme?Dediği şey mantıklı gelmişti ama burayı yapma amacım bu değildi. Sadece birlikte yalnız kalacak vaktimiz olmasını istiyordum.
-Aslında aklımdan geçen bu değildi. Ben sadece-
Sözümü bitirmeme fırsat vermeden dudağıma yapıştı ve beni duvara daha çok bastırdı.
Bende ona karşılık verdim.
Öpücükleri derinleşmeye ve ellerini belime koyup daha çok kendine çekti.
Bir an inleyecektim ama inlemedim.
Şu an benim ona böyle yapmam gerekirken o beni kendine esir tutuyordu...Daha çok sertçe öpünce bir anda ısırdı.
Bende direkt geri çekilmek zorunda kaldım.
Dudağım kanıyordu.
O kadar öpmüştü ki hissetmemiştim kanadığını.
Hongjoong mahcup olmuş gözlere bana bakarken bir sorun olmadığını ve üzülmemesi gerektiğini söyledim.
O da beni onayladı ve tekrar sarıldık.Birbirimize tam anlamıyla uyuyorduk.
Hatta kendimize ait adımızı bile bulmuştuk.
Seongjoong...
Çok güzel bir addı...
Anlamı ise Yıldızın Merkezi demek...
Cidden çok anlamlı ve çok güzel bir adımız vardı.
Okuldaki herkes artık biliyordu bizim sevgili olduğumuzu...
İlk aşkım Yeo bile...
Yanına gidip son kez sarılmıştım ilk aşkıma...
O da bana sarılmıştı.
Bir anda ağlamaya başladım...
Beni sakinleştirdi.O hiç göz yaşı dökmemişti...
Dökmesini beklemiyordum zaten çünkü ona çok ihanet etmiştim o bunların hiç birini hak etmemişti...Sadece bana bakarken hüzünlü bakıyordu...
Hongjoong'a bakarken ise mutlu.
Çünkü Hongjoong'un mutlu olduğunu görünce o da mutlu olmuştu. İkisinin dostluğu çok güzeldi...Hongjoong'a sarılmıştı sonra ise Hongjoong benim elimi tutmuştu ve birlikte biraz okulu gezmiştik.
Sürekli ona bakıyordum. Onu hak edecek ne yapmıştım bilmiyorum ama iyi ki sevgili olmuşuz. Yeosang ile yaşamadığım şeyleri onunla yaşamak istiyordum...
•••Of konu bulamıyorum hiç aklıma gelmiyor o yüzden geç yb atmak zorunda kalıyorum kusura bakmayın lütfen 🥺
Nasılsınız nasıl gidiyor her şey yolundadır umarım kendinize iyi bakın hiç üzülmeyin mutlu olun aşklarım 💞
Bir de eğer konu bulamazsam ileride final yapma ihtimalim olabilir en fazla 5 bölüm sonra yapabilirim final çünkü uzun oldu bu kitap.
Sizi seviyorum görüşürüz iyi okumalar ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEONGJOONG: Love Born Of Impossibility
Teen FictionOkulun bad boy'u olan Seonghwa'ya aşık olan Hongjoong hiç bir zaman birlikte olmayacaklarını düşünür. Çünkü Seonghwa ve o ayrı kişiliklerdeydiler...