-Do You Love Me AnyMore?-

40 7 18
                                    

1 hafta sonra
Yeosang hastanede 3 gün kaldıktan sonra taburcu olup okula gelmeye devam etmişti. Hepimiz eski gibi mutlu ve neşeliydik.
Grupça takılıyorduk.
Ben, Seonghwa, Yeosang, San,Mingi, Rose ve Yuna
Felix, Yeonjun,Soobin,Hyunjin,Jongho ve Yunho da ayrı bir grup olarak takılıyorlardı ama bazen bir araya gelip yemek yerdik sohbet ederdik.

Yunho ile aram biraz daha iyi olmuştu. Teneffüslerde yanımdan ayrılmıyordu.

Birlikte gezerken "Beni artık seviyor musun?" Diye bir soru sormuştu. İlk bunu saçma bulduğunu ve tekrar sormaması gerektiğini söyledim sonra ise "Tabiki seviyorum şapşalll! Buraya gel!" demiştim ve üstüne atlayıp yanaklarını sıkmıştım.

Ne kadar beni üzse de kırsa da arkadaşımdı ve o kadar kötü bir şey yapmamıştı affetmemem saçma olurdu.

Seonghwa ile aram ise...
Aslında biraz kötü yani tam bilmiyorum...
Geçen gün şöyle bir olay oldu:
Jongho aslında Yeosang'a aşıkmış ama bir türlü söyleyemiyormuş. Jongho'ya biraz daha yakın olan Soobin bu durumu öğrenmiş ve Seonghwa'ya söylemiş. Bunu duyan Seonghwa ise bizim sınıfa teneffüste baskın yaptı ve Jongho ile kavga etti. Baya büyük bir kavgaydı. Ne kadar ayırmaya çalışsak da başarılı olamadık. En sonda Yeosang geldi ikisine bağırdı çağırdı ve sonra gitti. Daha sonra bu iki şapşal oturup anlaşarak konuştular ve olay çözüldü. Şimdi ise Jongho,Yeosang' a aşık ve Seonghwa ile Yeo da ayrılmak zorunda kaldı. Yeosang artık katlanamıyormuş. Seonghwa da piç olduğu için işine geldi tabii.

Bu haber benim için iyi olsa da Seonghwa artık eskisi gibi selam bile vermemeye başladı ve bu beni sinir ediyor.
•••

-Hongjoonnggg!! Kalk artık amk sabahtan beri uyuyorsun zil çaldı.
Bu Yunho'nun sesiydi. Sanırım ilk defa bir derste bu kadar uyumuştum. Ders Biyoloji olduğu için hoca sadece anlatıyordu slayt üzerinden ve yatanları umursamıyordu. Sonra ise serbest bırakıyordu ç. Böyle nereye kadar giderdi bilemiyorum.
-Tamam be kalktım amk!
-Sus lan hadi kalk aşağı iniyoruz Hwa seni çağırıyor.
-Beni çağırıyorsa senin gelme amacın ne?
-Of amk o zaman sen git işte mal.
Sonra anlatırsın ne olduğunu
-Tamam gidiyorum görüşürüz.
-Görüşürüz.

Aşağı indim. Seonghwa çardakta oturuyordu. Şaşırmıştım çünkü tek başınaydı. Ne onun baş belası olan kankası Rose vardı ne de sürekli götünün dibinde dedektif gibi dolaşan Soobin vardı. İyi de beni neden çağırmıştı ne istiyordu benden?
•••

-Selam!
-Selam,naber?
-İyi,sen?
-Bende.
-Beni neden çağırdın?
-Bir nedeni yoktu. Sadece seni görmek istedim. Görüşemiyoruz.
-Nedenin yoksa beni neden çağırdın ve yukarı gelerek de beni görebilirdin ayağına çağırman saçma.
-Tamam uzatma gel benimle.
Elimden tuttu ve koşmaya başladık.

-Nereye gidiyoruz? Ders başlatacak şimdi.
-Çokta sikimde. Sanki biyoloji dersine girmesen öleceksin. Benim de şu an müzik var kaldıracak kafa mı kaldı amk mesela?
-Biyploji dersimin olduğunu nereden biliyorsun?
-Neden bilmeyeyim amk senin sınıfında sadece seni tanımıyorum çok arkadaşım var o yüzden sorma.
-Tamam.
Beni arka bahçeye boş bir araziye götürdü. Burayı daha önce hiç görmemiştim ama yeni yapılmış bir yer gibi duruyordu. Biraz soğuk olduğu için içimde hafif bir titreme olmuştu ama Seonghwa'nın elleri içimi ısıtıyordu.
Sanırım ona olan hislerim hâlâ vardı...

-Neden buradayız?
- Burayı ben yaptım.
-Ne!!
-Evet. Sırf seninle kimsenin olmadığı yerde güzelce vakit geçirmek için yaptım ama tam olarak bitmedi.
-Okulun karşısında herkes görebilir?
-Kamuflaj yapmayı düşünüyorum dış kısmını. İşime karışma da içi nasıl onu söyle.
Gerçekten çok güzeldi. Kalbi çok iyiydi. Benim için bunları yapmış mıydı cidden? Yeosang'a bile böyle şeyler yapmazken bana yapması çok içimi ısıttı.
Sanırım o da artık beni daha çok sevmeye başladı...
•••

Selammmm bebeklerim!
Nasılsınız? Ben çok iyiyim ve sizde iyi olun sizi çok seviyorum 😋🤌🏻

Bir tek bir tane kankam okuyor kitabımı 😢Tek o yorum yapıp oy veriyor bence bu çok saçma lütfen sizde oy verin ve yorum atın okuyun 🥺🥺

O tek okurum ve canım aşkım kendisini biliyor ve iyi ki varsın aşkım sen olmasan kim okurdu kitabımı seni yerim muah 😻💗💞

İyi geceler

SEONGJOONG: Love Born Of Impossibility Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin