Uzun bir zaman atlaması
Shoto elini sıkıca tutmuş bir şekilde Ua kapısına bakıyordu.
Yuki:Hey hadi ama bunu konuşmuştuk.
Shoto:Evet...üzgünüm.
Yuki:Sorun yok sevgilim. Bir şey olmayacak.
Son kez daha özgünlüklerini kullanabildiğine emin oldun ve beraber içeri girdiniz. Sınıfa girdiğinizde hâlâ her şey aynıydı. Bakugo herkese bağırıyor ve Midoriya ise ondan kaçıyordu.
Yuki:Hey Mineta nerede-
Kalçanda hissettiğin elle yerinden sıçradın. Refleks olarak Minetaya sağlam bir tekme çaktığında bayılmıştı.
Yuki:Sapık.
Shoto'ya göz ucuyla baktığında Minetayı gözleriyle deliyordu resmen. Omzunu dürttün.
Yuki:Imm Shoto? Yerimize geçelim mi.
Shoto sana baktı ve gülümsedi.
Shoto:Tabi.
Yerlerinize geçtiğinizde bir kaç kişi size çıkıp çıkmadığınız hakkında sorular sordu. Arada sırada yalan söylerek sorulara cevap verdiniz. Bu sorulardan sizi kurtaran ise Aizawa Sensei'in sınıfa girişiydi.
~~~
Okul çıkışı.
Shoto:Bebeğim.
Yuki:Evet?
Shoto:Seni bizimkilerle tanıştırmak istiyorum.
Yuki:Peki~ Hemen şimdi mi.
Shoto:Hm hm.
~~~
Önüzdeki hastaneye baktın.
Shoto:Gel hadi bebeğim.
İçeri girdiniz. Shoto görevlilerle konuştu ve bir kaç yer imzaladı. Ardından beraber bir odaya gittiniz. Shoto nazikçe kapıyı tıklattı ve içeriden gelen izinle yavaşça içeri girdiniz.
Shoto:Merhaba anne.
Beyaz saçlı kadın gülümsedi.
Rei:Merhaba Shoto.
Rei sana baktı ve gülümsedi.
Rei:Yuki değil mi. Shoto senden çok bahsetti. Rahat ol lütfen.
Yuki:Teşekkürler Rei-san.
Yandaki koltuğa oturdunuz. Shoto annesine karşı oldukça nazikti. Sen ikisinin yumuşak ve sevimli konuşmasını dinlerken Rei sana arada bir kaç soruyordu. Bir saat sonra hastaneden çıktınız.
Yuki:Annen çok hoş biri.
Shoto:Evet...Gerçekten öyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOROKI X OKUYUCU (TAMALANDI)
Fanfiction"05*******32'den yeni bir mesajınız var" -Smut var -Sağlıksız ilişki var -Yandere Shoto (Karakterler reşitdir) Bunları bilerek okuyun (BİTTİ)