Shoto evden gideli bir saat olmuştu. Endişelenmeye başlamıştın. Telefonunu çıkarttın ve 57. mesajını attın.
Yuki:Shoto?
Yuki:İyisin değil mi.
Yuki:Görüldü bile atmıyorsun.
Yuki:Umarım telefonunu sessizde unuttuğun içindir.
Tam Shoto'yu arayacakken dış kapı sesi duydun. Odandan çıktın ve aşağıya koştun. Tam Shoto'ya sarılacakken seni durdurdu.
Yuki:Hey!
Shoto:Uh üzgünüm ama.
Shoto üstünü gösterdi. Kan çamur ve tozla kaplıydı.
Shoto:Seninde kirlenmeni istemem.
Yuki:Oh doğru. Teşekkürler...Belki de başka bir gece çıkmalıyız. Yani yorgun gibisin ve-
Shoto:Hayır hayır değilim. Sadece duş alıcam ve çıkıcaz.
Yuki:Emin misin. Yani cidden sorun olmaz biliyorsun.
Shoto:Evet bebeğim eminim. Yorgun değilim.
Shoto alnını öptü ve banyoya ilerledi. Bir dakika falan kararsızca bekledin ve ardından banyoya ilerledin. Kapıyı araladın ve kafanı içeri soktun. Shoto küveti doldurmuş ve girmişti. Seni görünce sordu.
Shoto:Bir sorun mu var bebeğim.
Başını olumsuz anlamda salladın.
Yuki:Seninle...yıkanabilirmiyim.
Hayır smut yok. Sadece siz fesatsınız :))
Shoto gülümsediğinde içeri girdin ve üstündekileri çıkartarak küvete girdin. Shoto'nun karşısına oturmaya çalıştığında Shoto seni kendine çekti ve yan bir biçimde kucağına düştün.
Shoto:Böyle daha güzel.
Başını Shoto'nun göğüs ve omuz arasına yasladığında Shoto yumuşak lifi vücuduna sürmeye başladı.
Yuki:Bende seni yıkamak istiyorum.
Shoto daha cevap vermeden elinden lifi aldın ve Shoto'nun vücudunda gezdirmeye başladın. Shoto gülümseyerek seni izlerken seni küçükçe öpmüştü.
~~~
Duştan sonra ikinizde giyinmiştiniz.
Yuki:Nereye gideceğiz.
Shoto:Süpriz.
Yol boyu ikinizde sohbet ettiniz ama senin sözün karşında ki manzara ile kesildi.
Burası sahil kenarında bir yer
Ve kimse yok
:))Yuki:Shoto burası...
Shoto'nun elini bırakmadan çadıra yaklaştın.
Yuki:Gerçekten çok güzel.
Shoto:Beğenmene sevindim güzelim.
Shoto sıkıca sana sarılmış ve öpmüştü.
Shoto:Gel.
İkiniz çadırın içine girdiğinizde Shoto cebinden bir kutu çıkarttı ve sana uzattı. Sen kutuyu alırken Shoto hafif kızarık yanaklarıyla konuştu.
Shoto:Evlenmek için henüz erken olduğunu biliyorum. O yüzden şimdilik sadece yüzük verebilirim. Bu senle evlenmek istemiyorum demek değil ama-
Kollarını Shoto'nun boynuna sarmış ve uzunca öpmüştün. Shoto ellerini beline yerlestirmiş ve geriye doğru uzanarak seni üstüne yatırmıştı.
Yuki:Teşekkürler Shoto. Bayıldım.
Shoto gülümsemekle yetinmiş ve biraz yana dönerek seni yanına yatırmıştı. Kollarını beline sarıp başını boynuna gömmüştü.
Shoto:Ahh çok güzel kokuyorsun.
Shoto yattığı yerden doğrulmuş ve ellerini başının iki yanına koyarak üstüne çıkmıştı. Başını yeniden boynuna gömdüğünde derince nefes aldı.
Shoto:Beni delirtiyorsun Yuki~ kokun yüz ifaden davranışların...her şeyin beni delirtiyor.
Shoto kafasını kaldırarak sana baktı.
Shoto:Seni seviyorum bebeğim.
Gülümsedin ve sarıldın.
Yuki:Bende seni seviyorum Shoto.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOROKI X OKUYUCU (TAMALANDI)
Fanfiction"05*******32'den yeni bir mesajınız var" -Smut var -Sağlıksız ilişki var -Yandere Shoto (Karakterler reşitdir) Bunları bilerek okuyun (BİTTİ)