Shoto evinin kapısını çaldıktan beş saniye kadar sonra kırmızı ve beyaz saçlı bir kız kapıyı açtı.
Fuyumi:Hoşgeldin Shoto.
Shoto:Hoşbuldum.
Fuyumi sana soru sorarcasına bakınca senden önce Shoto direk tanıttı.
Shoto:Bu Yuki.
Shoto el ele olan ellerinizi kaldırdı.
Shoto:Sevgilim.
Fuyumi büyükçe güldü.
Fuyumi:Sizin adınıza çok sevindim çocuklar. Hadi içeri girin.
Beraber içeri girdiğinizde salona geçtiniz. Beyaz saçlı çocuk video oyunu oynuyordu.
Fuyumi:Natsu Shoto ve Yuki geldi.
Natsu oyundan ayrılmadan cevap verdi.
Natsu:Hoşgeldiniz-...Yuki?
Fuyumi:Shoto'nun kız arkadaşı.
~~~
Dört kişi sohbet esiyordunuz. Yine ara sıra yalan söyleyerek nasıl çıkmaya başladığınızı anlattınız ama mutlu sohbetiniz pek uzun sürmedi. Dış kapının sertçe kapanma sesini duyduğunuz da Shoto çoktan kaşlarını çatmıştı. İçeri giren iki numaralı kahramanla ne yapacağını bilemedin.
Shoto direk bileğinden tuttu ve hiç kimsenin bir şey demesine fırsat vermeden seni odasına çıkarttı. Yan tarafta bir tane kulaklık çıkarttı ve kendi telefonuna taktı. Sesi fullledi ve sana verdi.
Shoto:Bunu çıkartma tamam mı. Az sonra gelicem.
Shoto sen bir şey diyemeden kulaklığı sana taktı ve kapıyı kapatarak odadan çıktı.
~~~
Yirmi dakika olmuştu ama Shoto hâlâ gelmemişti. Dayanamadın ve kulaklığı çıkarttın. Alt katta ki sesler buraya kadar geliyordu.
Enji:Sevgili yapmana izin vereceğimi sanma! Tek amacın gelecekte ki bir numaralı kahraman olmak zorunda!
Shoto:Bunun için senden izin alacağımı mı düşünüyorsun! O boktan kahramanlıklar umrumda değil!
Fuyumi:Shoto yapma!
Aşağıdan bir kaç kırılma sesi gelmişti. Kısa sürede Shoto içeri girdi. Hâlâ sinirliydi ama seni görür görmez gülümsedi. Yanına geldi ve yanağından öptü.
Shoto:Kulaklığını çıkartmamanı söylememişmiydim.
Cevap veremedin. Şu an en çok korktuğun şey Shoto'nun kontrolü kaybetmesiydi. Shoto titrediğini gördüğünde biraz telaşlanmış gibiydi.
Shoto:H-Hey korkma. Sorun yok.
Shoto sana sarıldı.
Shoto:Hızlıca buradan gidelim tamam mı. Gelmek kötü bir fikirdi.
Başını salladığında Shoto geri çekildi. O an karnında ki kanı fark ettin.
Yuki:S-Shoto.
Hızlıca karın kısmını kontrol ettin. Hiç yara yoktu.
Yuki:O zaman neden kan var- Ah...
Shoto gülümsedi.
Shoto:Eve gidelim bebeğim. Üstümde bir bunağın kanıyla gezmek rahatsız edici.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOROKI X OKUYUCU (TAMALANDI)
Fanfiction"05*******32'den yeni bir mesajınız var" -Smut var -Sağlıksız ilişki var -Yandere Shoto (Karakterler reşitdir) Bunları bilerek okuyun (BİTTİ)