27.BÖLÜM (SMUT)

2.3K 63 104
                                    

Yuki:Her şeyi dediğinde bu kadarını yapacağını düşünmemiştim.

Shoto sen uyurken tüm eşyaları toplamış ve seni de uyandırmadan uçağa taşımıştı. Şu an ise Amerikada ki evinizdeydiniz.

Shoto:Burası güzel mi.

Yuki:Burası mükemmel!

Ev kocamandı ve büyük bir bahçesi vardı.

Endeavorun kartları sağ olsun :))

Shoto sana arkandan sarıldı ve kulağına fısıldadı.

Shoto:Bir ödülü hak ettim mi.

Ellerini t-shirt'ünün içinden belini okşuyordu.

Yuki:Ş-Şu an sabah v-ve yolculuktan yeni geldik. Yorgun o-olmalısın.

Shoto:Değilim.

Sesi çok netti.

Shoto:Ayrıca sabah olması ne fark eder.

Shoto boynunu yandan emmeye başladığında elini başına attın.

Yuki:E-En azından geceyi bekle. Hem e-eşyaları yerleştirmeliyiz.

Shoto:Mmm lütfen.

Elleri göğüsüne çiktığında inledin. Daha sonra birden seni kendine çevirdi ve kucakladı.

Yuki:Sen gerçekten-

Sen sözünü tamamlayamadan o seni öpmeye başlamıştı. Yavaş yavaş yatak odasına gittiğinizde seni yatağa bıraktı ve üstüne geçerek halinden memnun bir şekilde yukarıdan seni izledi.

Shoto:Söyle.

Yuki:Neyi?

Shoto:İstediğin şeyi.

Güldün.

Yuki:Ne istiyormuşum ki.

Shoto elini bacak arana attı ve kıyafetinin üstünden bastırdı.

Shoto:Ne yani burası ile ilgilenmemi istemiyormusun.

Shoto parmağını biraz daha bastırdığında inlememek için dayandın.

Shoto:Zoru mu oynuyorsun.

Shoto biraz daha ittirdiğinde parmağının birazı kıyafetinle beraber içine giriyordu. Dudaklarını sıkıca kapattın. Shoto ise birden geri çekildi.

Shoto:Peki o zaman. Gerçekten istemiyorsan duralım.

Shoto yataktan kalkacakken t-shirt'ünden tuttun.

Yuki:P-Pisliksin.

Shoto sırıttı ve elini yanağına atarak okşadı.

Shoto:Ne istiyorsun miniğim.

Shoto'yu yatağa ittin ve üstüne oturarak sürtündün.

Yuki:Beni doyurmanı istiyorum efendim.

Altında ki aleti daha da sertleşmişti. Hizlıca kalkarak seni altına aldı ve elini saçlarına atarak geriye doğru çekti.

Shoto:Sana istediğinden fazlasını vereceğim miniğim.

Üstünde ki kıyafetleri hızlıca çıkarttığında boynuna gömüldü.

Shoto:Çok güzelsin bebeğim.

Boynuna uzun süre kalacak izler bırakıyordu. Kollarını boynuna doladın ve kalçanı kaldırarak Shoto'nun şiş erkekliğine sürtündün.

Yuki:Efendim~ bu kadar ön sevişme yetmez mi~

Shoto:Ahh beni delirtiyorsun.

Shoto üstünde ki kıyafetleri hızlıca çıkarttı ve seni kucağına çekti. Bacaklarını sardın. Elini yan taraftaki çekmeceye attığında onu durdurdun.

Shoto:Bir kaç saniye bekle bebeğim. Sadece kondom alıcam.

Yuki:İstemiyorum.

Shoto'ya sürtündün.

Yuki:İçime boşal Shoto~

Shoto'nun senden bir çocuk istediğini biliyordun. En başlarda biraz gergin olsanda düşüncesi bile seni mutlu etneye başlamıştı.

Shoto bir kaç saniye olayın gerçekliğinden emin olamamış gibi sana baktı. Ardından seni iterek yatağa yatmanı sağladı. Üstüne geçerek yukardan sana baktı. Kollarını uzattın.

Yuki:Bana öyle bakma~

Shoto eğildi ve dudaklarına ısrarcı bir öpücük bıraktı. Seni resmen yatağa gömüyordu. Ellerini göğüsüne koydun ve nefes alman gerektiği için onu biraz ittin.

Bundan memnun olmamış olmalı ki ellerini tek eliyle tutup başının üstüne sabitledi. Bir dakika sonra geri çekildi. Nefes nefese ona baktın. Ellerini bırakarak göğüslerine eğildi. Yavaş yavaş yalıyor ve emiyordu.

İnleyerek başını yana yatırdın. Dili yavaş yavaş aşağıya inerken gözlerini kapattın. Bir kaç saniye sonra vajinanda ki ıslaklıkla inledin. Seni yalarken bir yandan da içine parmaklarını sokuyordu. O durduğunda ise dolu gözlerinle baktın.

Yuki:N-Neden durdun.

Shoto gülümsediğinde ne olduğunu anlayamadın. Tekrar seni yalamaya başladığında çığlık gibi bir inilti bıraktın. Özgünlüklerini dilinde kullanıyordu. Ellerinle çarşafı kavradın.

Yuki:S-Shoto~!

Kalçaların istemsizce ona doğru haraket ediyordu. Shoto bacaklarını omzuna aldığında boynuna sardın. Bu hoşuna gitmiş olacak ki memnun bakışlarla sana baktı.

Bir süre sonra karnında ki düğümlenme hissi ile söyledin.

Yuki:S-Shoto~ b-boşalacağım~! Dur!

Shoto parmaklarını biraz daha hızlandırmış ve vajinanı hem dili hem dişleri ile yok ediyordu. Nefes alamadığını hissettin. Ardından gelen rahatlama hissi ile ağzından büyük bir inilti çıktı.

Shoto parmaklarını içinden çıkartarak geri çekildi. Bir elini geri verek arkasına yaslandı.

Shoto:Buraya gel güzelim.

Emekleyerek Shoto'ya yaklaştın ve kucağına oturdun. Erkekliği vajinana sürtünüyordu. Vücutlarınızı daha da yaklaştırarak göğüslerini ona bastırdın. Bunu sevdiğini biliyordun.

Yuki:Shoto~~♡

Shoto sırıtarak zaten kendisine yakın olan göğüslerini yaladı. Bir yandan da seni biraz kaldırarak aletini vajinana hizzaladı.

Shoto:İçine al miniğim.

Ellerini Shoto'nun omzuna koyarak yavaşca aletinin üstüne oturdun. Yarısına kadar geldince durdun. Derin bir nefes aldın ve geriye kalanları tek bir seferde soktun. Senin sesli inlemenin arasında Shoto'nun boğuk inlemesi duyulmuştu.

Shoto:Aferim bebeğim. Şimdi zıplamaya başla.

Shoto'ya sarılarak zıplamaya başladın. Her oturduğunda daha derine giriyordu. Shoto'nun eli kalçalarında gezip biraz sıkıyordu. Bir süre daha zıpladıktan sonra titreyen dudaklarını Shoto'nun dudaklarına bastırdın.

Yuki:S-Shoto yoruldum~ Sen d-devam etsen~~♡

Shoto gülerek seni altına aldığında az öncekinden çok daha sert hamlelerle içine vuruyordu. İki elinide yukarı kaldırarak tek eliyle yatağa sabitledi.

Yüzünü boynuna gömerek bir sürü iz bırakıyordu. Diğer eli ise göğüslerini sıkıp okşuyordu. Aynı anda aldığın birden fazla hazla nefes nefese inliyordun.

Kısa süre karnın alev alev yanıyordu. Gözlerin zevkten geriye kayarken Shoto'nun haraketleride dengesizleşmeye başlamıştı. Sert vuruşları seni uçururken ikinizde sınırında olduğunu biliyordun.

Yuki:S-Shoto~! B-Ben geliyorum~

Shoto kulağına yaklaştı ve önce yalayarak derin sesi ile fısıldadı.

Shoto:Bende sınırımdayım bebeğim~♡

Kısa sürede önce sen boşalmıştın. Shoto ise bir kaç kez daha içinde gel git yaparak içine boşaldı. İçine dolan sıcak sperm ile sessizce inledin. Shoto ise kendini yanına attı. Bir süre soluklandınız. Tabii bir iki dakika sonra Shoto seni yine altına alarak güldü.

Shoto:Tek seferde hamile kalacağından emin olmayız
değil mi ♡

TODOROKI X OKUYUCU (TAMALANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin