Uyandığımda bir yatakta yatıyordum ve bileğim uzun bir zincirler yatağa bağlıydı. Özgünlüklerimi kullanarak kaçmaya çalışacağım sırada kullanamadığımı fark ettim. O sırada kapı açıldı ve Todoroki içeri girdi.
Todoroki:Güyandın miniğim.
Yuki:Todoroki? Ciddi misin sen.
Bilinmeyen numara Todoroki miydi. Tamam bunu 40 yıl düşünsem yine bilemezdim.
Todoroki:Fazla mı şaşırtıcı.
Cevap vermedim. Özgünlüklerim olmadığı için tamamen korumasızdım ve ne yalan söyliyip baya bi korkuyordum. Todoroki yanıma geldi ve yatağa oturdu. Beni belimden tutarak yatağa yatırmış kendiside arkama yatarak sarılıyordu.
Todoroki:Gerçekten...seni o kadar seviyorum ki. Delirecek seviyede seviyorum miniğim.
Todoroki beni daha sıkı tuttu.
Todoroki:Sabırla beklemem gerekiyordu...beni sevmen için ama daha fazla dayanamazdım güzelim. Etrafta ki herkes senin güzelliğine bakıyor ve sen bütün sene hiç konuşmadığın birinin ormanın içindeki evine bile rahatça gidiyorsun. Başına bir şey gelmesine o kadar korkuyorum ki.
Kulağıma sıcak nefesini verince titredim.
Todoroki:Ama artık güvendesin. Benimlesin küçüğüm.
Yuki:Ua'dakiler yokluğumu fark etmeyecekler mi.
Todoroki:Hayır. Çünkü tatile girdik miniğim. Yaz tatilindeyiz...ama eğer yaz bitesiye kadar sevgilim olmazsan...o zaman işler zorlaşacak.
Todoroki boynumu öpmeye başladı.
Todoroki:Şimdi yemek yiyelim tamam mı güzelim.
Başımı salladığımda bileğimi çözdü. Bir süre uzun uzun bana baktı ve ardından belimden çekerek dudaklarıma yapıştı. Şokla birşey yapamazken Todoroki hafif gülerek daha sert öptü. Ağzımı zorla araladığında dilini kullanmaya başlamıştı. Ben kızarırken geri çekilmeme izin vermiyordu. En sonunda ikimizinde nefesi bitince geri çekildi. Ben derin derin nefesler alırken Todoroki güldü.
Todoroki:Bu beklemeye değerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOROKI X OKUYUCU (TAMALANDI)
Fiksi Penggemar"05*******32'den yeni bir mesajınız var" -Smut var -Sağlıksız ilişki var -Yandere Shoto (Karakterler reşitdir) Bunları bilerek okuyun (BİTTİ)