30.BÖLÜM

948 47 14
                                    

Bir ay sonra

Karnında ki yara tamamen iyileşmişti. Shoto ise süreç boyunca sana olabildiğince yardımcı olmuştu zaten.

Shoto:Biraz hava almaya çıkalım mı.

Yuki:Aklında bir yer var mı.

Shoto:Tabii.

~~~

Yuki:Shoto burayı ne zaman hazırladın?!

Shoto:Bir ara işte.

Shoto seni ormanın ortasında bir yere getirmişti. Büyük bir kamp çadırı bir hamak aşırı büyük olmayan ama sevimli bir yemek masası ve iki sandalye. Ayrıca etrafın Sakura çiçekleri ile kaplı olması da ortamı güzelleştiriyordu.

Shoto:Güzel mi.

Shoto'ya yaklaşarak boynuna sarıldın. Dudaklarına küçük tatlı bir öpücük bıraktıktan sonra ise gülümsedin.

Yuki:Çok güzel Shoto~

Shoto'da gülümseyerek burnuna küçük bir öpücük bıraktı.

Shoto:Beğenmene sevindim. Ayrıca gece olmasını bekle. İnan bana çok güzel.

Başınla onayladın.

Yuki:O zamaaann gece olasıya kadar biraz zaman geçirelim mi.

Kendini Shoto'ya bastırdığında bakışları gözlerinden göğüslerine kaydı.

Shoto:Beni böyle baştan çıkartmayı kesmelisin.

Yuki:Neden~ yapmak istemiyor musun hmm?

Sen Shoto'ya iyice sırnaşırken Shoto seni kucakladı. Bu sefer göğüslerin biraz daha yukarı yani başına denk geliyordu. O göğüslerini yalarken çadıra doğru ilerliyordu. Göğüslerinden uzaklaşıp yavaş yavaş gömleğinin dügmelerini açtı -ağzıyla-

Eğer yaklaşan konuşma ve adım sesleri olmasaydı güzel zaman geçurebilirdiniz. Shoto seni direk kucağından indirdi ve ceketini senin üstüne geçirdi. Fermuarı yukari doğru çekerek bakışları ile çadırı işaret etti.

Sen çadıra girtikten sonra bir kaç konuşma sesi geldi. Dikkatlice dinledin.

?:Todoroki Shoto?!

Shoto:Ne var.

?:S-Sen haberlerdeydin. Japonyada ki iki numaralı kahramanı öldüre-

Uzun bir sessizlik oldu. Çadırdan çıkmakla çıkmamak arasında kaldın. En sonunda merakına yenik düştün ve çadırdan çıktın. Shoto hemen nehrin önündeydi.

Dikkatli baktığında akar suyun üstündeki cansız bedeni gördün. İlerledi ilerledi ve şelaleden aşağı düştü. Shotonun yanına gittin. Kesinlikle keyfi kaçık ve kızgındı. Arkasından sarıldın.

Yuki:Shoto~ sakin olman gerek. Biliyorsun her öfkelendiğinde birini öldüremezsin.

Shoto nefes verdi ve sana dönerek sarıldı.

Shoto:Üzgünüm. Tüm günümüzün keyfini kaçırdım.

Uzaktan gelen çığlık sesleri ile cesedin bulunduğunu anladınız.

Shoto:Polisler gelmeden gitmeliyiz.

Yuki:Hm hm.

TODOROKI X OKUYUCU (TAMALANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin