28.BÖLÜM

1.2K 52 26
                                    

4 ay sonra

Shoto ile salonda oturuyordunuz. Canın sıkıldığı için bakım yapmak istemiştin. Shoto'da yanına gelip seni izlemeye başlamıştı. Şu an ise saçlarının önlerini tokayla bağlamış yüzüne maske yapmıştın.

Yuki:Tatlı gözüküyorsun.

Shoto gülümsedi.

İkinizde yüzlerinde maske vardı. Kozmatik ürünlerinin olduğu çantayı biraz karıştırarak içinden bir iki şey çıkarttın.

Shoto:Onlar ne.

Elindekini gösterdin.

Yuki:Oje...Hadi sana da sürelim!

Shoto:Olur.

Yuki:Dur cidden mi.

Shoto:Hm hm.

Yuki:Teşekkürler!

Shoto'nun tırnaklarına siyah oje sürerken full konsantrasyon olmuştun. Shoto bu haline gülerken sende istemeden sırıttın. Bittiğinde geri çekildin.

Yuki:Bitti! Bir süre kurumasını bekle tamam mı.

Shoto:Peki~

Kendine de oje sürdükten sonra tırnaklarına üfledin.

Shoto:Ellerini bana uzat.

Dediğini yaptığında sana soğuk hava üfledi. Tırnakların bir iki dakikaya kuruyunca gülümsedin.

Yuki:Teşekkürler.

Shoto sadece gülümsemekle yetindi. Kendi tırnaklarınıda kuruttu ve sana arkandan sarıldı. Ellerini şişmiş karnını okşadı.

Shoto:Beş ay kaldı ha.

Yuki:Evet. Zaman çok hızlı geçiyor.

Shoto:Kesinlikle. Sana benzeyen küçük bir kızımız olacak demek.

Yuki:Belki de kızımız sana benzer.

Shoto:Sana benzemesini istiyorum.

Güldün.

Yuki:Bunu öğreneceğiz.

~~~

Gece susadığın için uyanmıştın. Shoto'yu uyandırmadan yataktan kalktın. Mutfağa inerek bir bardak su içtin. Tam odaya geri dönecektin ki biri seni belinden yakaladı. Sen daha ne olduğunu anlayamadan ağzına ilaçlı bez bastırılmıştı bile.

TODOROKI X OKUYUCU (TAMALANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin