Cat de cat dulce

8.9K 499 26
                                    

Dimineata m-am dus pana la magazin si ma-m intalnit cu Chris.

-Buna dimineata Jess!

-Buna , ce faci?

-Bine, a zambit el cu gropitele lui perfecte. Iti cam place sa ma urmaresti, nu ?

-Nu, dar de cate ori ma uit pe geam , te vad pe tine.

-Si iti place ce vezi?

-Cam da .

-Ma bucur. zambeste el

-Eu ....ar cam trebui sa plec ...Pa

-Pa

Am plecat emotionata si foarte rosie in obraji.Cand l-am vazut era asa de frumos , cu parul aranjat , cu zambetul si gropitele perfecte.

M-am dus acasa cu gandul la el. Cand sa intru in casa Chris ma strigat. Avea vocea atat de frumoasa si demna de un baiat frumos foc.M-am intors si l-am vazut venind in fuga spre mine.

-Stai! Poti vorbi sau te grabesti?

M-am uitat spre casa si apoi am raspuns.

-Da , sigur, pot sa mai stau.

-Am vazut ca esti cam interesata de mine ,ai vrea sa ma cunosti mai bine?

-Pai...As vrea sa stiu daca ai prietena.

-Nu am , stai calma. Sunt disponibil pentru fetele pe care le cheama Jessie,face cu ochiul , tu ai prieten?

-Nu

-Cum poate o fata atat de adorabila sa nu aiba prieten? Hai ca te fac eu prietena mea , vrei?

-Asa faci cu toate fetele noi venite?

-Nu , nu sunt un nesimtit. Tu esti speciala. Sunt nesimtit numai cu tine. spune el si zambeste ca un tampit

-Frumos din partea ta, nesimtitule!

-Da ,mersii. Nu mi-ai raspuns la intrebare.

-Ce intrebare?

-Daca vrei sa fi prietena mea ! Vrei?

-Hai ca nu ma vrajesti asa. Nu sunt atat de prostuta sa spun DA la tot ce spui.

-Eu nu vreu sa te ranesc , Jess. Si nu glumesc cand spun asta. Vrei?

-Nu stiu ce sa zic.Nici nu ne cunostem si tu vrei sa fiu prietena ta?

-Nu trebuie sa te cunosc ca sa stiu ca esti frumoasa , adorabila , isteata si dulce.Si iti ador ochii verzi.

-Am mai patit asa cu baietii. Ca spun ca sunt frumoasa si defapt doar vroiau sa ma faca sa sufar. Toti sunt la fel.

-Eu nu sunt asa.

-Trebuie sa plec, Chris. Mai vorbim.

-Pa , spuse el suparat.

-Pa

Iar atunci ii vad pe parintii ca s-au intors si m-am dus la ei . iar apoi in camera mea.


Baiatul de vizaviUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum