Era atat de complicat.Mintea unui baiat era atat de complicata si nu stiam daca, chiar ma iubeste sau doar vrea sa ma faca sa il iubesc .Totusi m-a facut sa il iubesc chiar mult.As vrea sa simta si el ceva pentru mine. ,,Nu Jessie, nu trebuie sa te mai gandesti la ochii aia ata de sensbili''. OF... Mintea mea spune asta, dar inima spune altceva, cu totul diferit.
M-am pus in patul meu mare.Ma gandeam la Chris, cat e de adorabil, pana ma chemat mama la cina.Toti mancau si se uitau la mine ,intrebandu-se ce e cu mine, de ce sunt asa de visatoare.Nu le puteam spune,pentru ca mama si tata, desi am 15 ani , spun ca sunt prea mica pentru baieti.
Ma duc sus si ma pun la somn. Dar inainte m-am uitat pe geam si am spus ,,Noapte buna , Chris.''. Chiar atunci a aparut el , mi-a facut cu mana si a zambit. I-am facut si eu cu mana si adoram sa ii vad zambetul .
Mi-a facut semn sa astept.Am asteptat pana a adus o inima de plus si mi-a aratat-o, apoi a scris pe o hartie : ,, Cand te vad pe tine, imi bate inima incontrolabil.'' Eu i-am facut semn ca il sarut si am tras perdeaua.
In noaptea aceea am avut un cosmar cu Chris. El saruta o fata pe care nu o cunosteam , mai frumoasa ca mine si Chris mi-a zis : ,,Nu pot a cred ca esti de proasta. Normal ca nu te iubesc pe tine, o fata asa stupida.''
Am tresarit dint-o data si mi-am dat seama ca a fost doar un vis.
Mersem pana la geam si el era tot la geam. Cand am vazut ca e la geam , mi-am dat cu mana prin par , sperand ca o sa mi-l aranjez putin , dar din contra, l-am ciufulit mai tare.Mi-a scris pe o hartie numarul lui de telefon.
L-am sunat si a raspuns. Vorbeam stand amandoi pe geam.
-Ce frumoasa esti dimineata!
-Nu mai vorbi prosti. Arat ca...
-Nu, cum sa spui asta? Esti frumoasa!
-Bine ,multumesc!
-Maduc sa mananc . Pa.
-Bine . Pofta buna. Pa
-Mersi!
Si am inchis. Sunt foarte confuza. Nu stiu daca el ma iubeste. Eu il iubesc, dar el...
Parintii mei si fratele meu au plecat la vechea casa, pentru a discuta cu un domn care vroia sa o cumpere. Am mancat si m-am pus la tv.
Dintr-o data am auzit un bocanit in usa. Am deschis usa si la usa era...
____________________________________________________________________________