A doua zi

3.7K 185 38
                                    

Jess pov.
Ma trezesc dimineata fara nici un chef de nimic si incep sa.mi fac bagajul in timp ce Chris doarme. Dupa 30 de minute termin si ma pregătesc să plec dar inainte de toate am sa scriu un biletel .
----------//--------- Sunt deja in masina si acus ajung acasa la părinti . Privesc pe geam si observ ca orasul acesta e întunecat, asa ca raman captiva in gândurile mele pana gand soferul mi le alunga .
- Domnisoara, am ajuns .
- Multumesc Max , ne vedem peste o saptamana, pa.
- La revedere , Jess.
Sunt in fata unei case imense si vad ca vine fratele meu care acum e mult mai inalt decat mine si dragut , dar tot cred ca a ramas copilăros.
-Jess , surioara mea , ce dor mi.a fost de tine.
- Si mie mi.a fost dor de tine, acum sa vedem ce fac părintii si ce trebuie sa fac ca sa te suport .
- Bine bine , hai in casa .
Intrăm in casa unde ii vad pe părintii mei .
-Jess, striga mama venind spre mine fugind , mi.a fost dor de tine.
- Da mama, si mie mi.a fost dor de voi...acum puteti pleca , totul e in ordine.
- Oke , spune tata, sa aveti grija. Va iubim .
-------//--------
Dupa cina am mers fiecare in camera lui , si m.am gandit sa.l sun pe Chris...dar nu raspunde , am incercat sa.i trimit si mesaje, dar nimic...Asa ca m.am mai uitat prin agenda sa vad ce numere mai am si am dat peste un numar de.a unui vechi prieten care sunt sigura ca s.a mutat in orasul acesta asa ca l.am sunat .
-Alo?( se aude o voce de băiat)
-Alo, Lucas ?
-Da, cu cine am onoarea? zice cu amuzament in glas .
- Nu ma recunosti prostule, nu ?
- Jess?..
- Da ma , da , ce faci iubb?(asa ne alintam noi)
- Stăteam , da' tu iubb?
- Bine si eu...Ma plictisesc si am zis sa vorbesc cu cineva. Sa.ti dau o veste ?
-Spune .
- Am venit in oras !!!
-Doa? Spune pe strada stai ca sa vin la tine.
- Nu acum Luc , e tarziu..Ne vedem mâine daca vrei.
- Eu vreau acum , asa ca spune .
-Of... Strada Brytnei , nr 9.
-In 3 minute ajung, te pup.
-----End call------
Am iesit in fata casei ca sa.l astept . Dupa cateva minute apare un Audi mat, negru si din el coboara un băiat , cu parul saten, inalt si cu un corp...asa cum toate fetele visează .
-Jessss!!!! vine alergând spre mine , apoi ma strange tare in brate si stam asa un timp .
- Luc' da ce mare te.ai facut .
-Si tu ce frumoasa esti , spune apoi dintr.o miscare ma sărută in coltul gurii blând, ce dor mi a fost de el, ne cunoastem de cand eram mici si eu de atunci il plac, si nici acum nu au murit fluturașii cand e aproape de mine , dar păcat că e ma place pe o sora...
-La ce te gândesti scumpa mea Jess? Spune si se desparte din îmbrătisare.
- Nimic important, pot sa te rog ceva ?
-Sigur printesa .
- Sa nu ma părăsești niciodată.
- Nici daca ma alungi nu plec de langa tine .
-Ma bucur. Acum s.a facut tarziu si trebuie sa pleci...
- Dar nu vreauu...te roog pot sa raman la tine, se milogeste ca un copil mic
-Of....ce.mi faci tu mie Luc'.
- Asa credeam si eu , spune si ma ia pe sus mergând spre casa . Apoi mergem spre camera mea si ma pune pe pat iar el se asează langa mine.
Ma pun spatele la el, dar ma rosteste si ajung cu capul pe pieptul lui si zice victorios .
- Asa e mult mai bine.
Eu fac mica in bratele lui ma pregătesc să adorm dar inainte imi spune
- Noapte bună , iub, te iubesc . Apoi ma sărut scurt pe buze.
Eu nu sunt asta, nu trebuie sa accept , cand stiu ca Chris e acasă si ma astepta , dar reusesc decat sa soptesc un Noapte bună apoi ma fura somnul .

~~~~~~~~[]~~~~~~~~~
Chris pov.
Ma trezesc dimineata si vad ca iubita mea nu mai este langa mine , dar în schimb este un biletel in care scrie :

Gata si cu acest capitol. Dupa atat timp am gasit o portita ca sa scriu. S.ar putea sa postez mai des de acum .Astept parerile voastre.
Si mai am ceva sa va spun.... Acel ceva este ca o sa scriu o carte noua , puteti sa.mi dati idee de titluri , si dupa ce il aleg vreau sa vad cine imi poate face coperta .

Baiatul de vizaviUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum