-Cine este Anne?
Cand l-am intrebat s-a albit la fata.
-Ăăăăăă.....
-Chris ! Cine este Anne? Si de ce nu-i raspunzi ?
-Păăăiii.... ăăăăă .
-Chris ! Cine este si de ce te tot balbai atat.
Chris isi pune privirea in pamant.
-Asta credeam si eu, Chris ! Nu ma intereseaza , nu? Bine....daca crezi ca nu trebuie sa o intereseze pe iubita ta cu cine vorbesti atunci sa nu te intereseze nici de ea.
Imi strang lucrurile caut o iesire din padurea asta.Dupa 40 de minute ies din padure si gasesc un taxi .
Sunt in fata casei si vad ca usa de la intrare e inchisa, deci cel mai probabil sunt singura . MINUNAT!!
Gasesc un biletel pe masa :
,, Jess imi pare rau dar azi dimineata am hotarat cu tatal tau ca noi 3 ( eu , tata si Devid ) sa ne mutam in alt oras. Am vazut ca te intelegi bine cu vecinii mai ales cu cel de vizavi si nu cred ca se va intampla ceva rau . Stiu ca sunteti impreuna asa ca SĂ VĂ ȚINĂ . Am sa te sun peste cateva zile. Te iubim. Cu drag mama , tata si Devid.
Mai bine nu se putea: 1. A intrat unu peste mine in casa . 2.Chris ma inseala. 3.M-am despartit de el. 4.Parintii mei se muta in alt oras.
Este ora 20:13 si stau in pat plangand dupa Chris. Mi-am tras jaluzelele sa nu se vada nimic.
Aud un bocanit in usa de la camera mea. A inceput sa imi fie frica. Ce se mai putea intampla si acum?
Spun cu frica si voce tremurand un ,,Intra...''. Se deschide usa usor ,iar pe ea intra...
Cum vi sa parut acest capitol? Va multumesc din nou pentru vizionari.Nu stiu cand pun nextul !