Ma trezesc dimineata din cauza telefonului , dar nu m-am enervat deoarece era Chris:
-Neata iubito ! Ce faci?
-Neata .... bine . (dupa ce am sesizat ca mi-a spus iubito am inrosit).Tu ce faci?
-Bine.... te astept in fata casei in 2 ore. Am o surpriza pentru tine.
-In 2 ore?? Ok , ok, trebuie sa inchid ca sa ma pregatesc.
-Bine... te iubesc.
-Si eu te iubesc . Pa :*
***dupa ce mi-am facut rutina de dimineata ma gandeam cu ce sa ma imbrac . Am ales o camasa alba, transparenta cu tinte pe umar si o fusta neagra deasupra genunchilor larguta.M-am incaltat cu o pereche de tenisi negri cu tinte ( da... imi plac țintele) si am iesit din casa.
In fata casei ma astepta Chris ..... avea parul ciufulit.... il ador.
-Ce frumoasa esti !
-Multumesc! nici tu nu esti ma prejos.
Ma saruta scurt si ne indreptam spre masina lui. Era decapotabila si era neagra mat.Dupa 20 de minute de mers a oprit si am coborat din masina. Imi pune un material negru la ochi pentru ca mi-a spus ca e o surpriza.Dupa inca 10 minute de mers imi da materialul jos si raman socata.In fata mea era un fel de padurice care era plina de culori si langa era si o cascada minunata.
-Iti place ?
-Da normal... ma mai intrebi? si ii sar in brate.
-Ma bucur.
Ma asez rezemata de un copac langa cascada.
-Pot sa pun capul pe tine si sa dorm? intreaba Chris
-Da. ( el isi aseaza capul pe poala mea si adoarme)
****
Dupa trei ore de somn ma trezesc asa cum am adormit. Se trezeste si Chris .
-Jess, hai sa mergem putin in apa . spune somnoros.
-Bine daca vrei t... Nu apuc sa termin propozitia ca sunt luata de el in brate si dusa in apa.
Vrea sa-mi dea drumul dar vazand ca nu ajung cu picioarele jos , mi le incolataces in jurul trupului sau.
-Chris! spun speriata.
-Da Jess, s-a intamplat ceva?
-Nu-mi da drumul. Te rog ! Pentru ca nu ajung . Atunci imi pun privirea in pamant sau mai bine zis in apa.
-Bine iubito. Nu-ti voi da drumul.Nu trebuie sa ma rogi.
El isi pune 2 degete pe barbia mea si mi-o ridica , fata mea aflanduse la cativa centimetri de ai lui.
-Te iubesc Jess....
-Si eu te iubesc . Isi apropie buzele de ale mele formand cu sarut perfect.Dar ne intrerupe telefonul lui care suna ( care a ramas unde am adormit)
Merg eu mai repede sa vad cine ne intrerupe si cand ridic telefonul de jos Chris find in spatele meu isi pune mainele in jurul taliei mele :
-Cine este iubito? spune sarutandu-ma usor pe umar.
Imi intorc privire la el si il intreb:
-Cine este............?
Ma scuzati ca am intarziat cu acest capitol dar am avut treaba . Nu stiu cand pun urmatorul capitol. Va multumesc pentru vizionara si stelute.