01- Prima vedere

12.7K 575 21
                                    

Nu pot să cred că ne mutăm azi, chiar azi. De ce trebuie să fiu eu așa de ghinionistă? Ce am făcut să merit asta?

-Hai Jessie, trebuie să plecăm !

-Acum, acum !!!

Am pornit la drum. Fratele meu David mă tot împinge si eu nu îl mai suport. El abia așteaptă să ajungem în casă nouă, însă eu nu!

Să trecem peste suferința mea. Mutarea asta o să aibă beneficii ,nu?

Poate o să întâlnesc băieți drăguți.

-Am ajuns, am ajuns ,am ajuns ?

-Termină David. Nu , nu am ajuns, dar nici mult nu mai avem.

-Ce ești așa de supărată, Jess? Te gândești la iubitul pe care nu-l ai?

-Ha ha, "iubitul pe care nu-l ai".

-Nu mă mai imita ! Am glumit doar , Jessie !

-"Nu mă mai imita!"

-Terminați amândoi !

-Ok mamă.

-Bine.

În sfârșit e liniște în mașină. Când să dorm și eu puțin , am ajuns. Era o casă mare cu o curte uriașă. Ziua asta frumoasă făcea casa să arate bine, chiar foarte bine.

Nu știu de ce, dar nu mai eram așa tristă, ci entuziasmată că o să locuiesc într-o casă noua. Am luat toate bagajele si am intrat in casa.

Era atat de frumoasa! Am urcat pe scari spre camerele noastre. A mea era crem iar a lui David albastra.  Bucataria era mare cu mobila lucioasa neagra si blat din marmura neagra.

Peste cateva zile o sa ma duc la scoala noua dar azi trebuia sa merg cu mama sa discute cu profesoara.

Am plecat in camera mea si mi-am aranjat lucrurile.Lipsea ceva:

-David!!!!

-Da.

-Unde imi este telefonul si laptopul?

-Ce tot spui?

-Hai nu te mai face ca nu stii! Stiu ca tu le-ai luat.

-De ce tot dai vina pe mine?

-Mamaaaa!

-Cee? Iar va certati?

-David mi-a luat telefonul si lapotul.

-Nu sunt la mine, jur!

-Atunci unde?

-Jessie, sigur nu le-ai uitat in casa veche?

-Sigur!

-Tataaa!

-Da .

-Nu sti unde imi sunt telefonul si laptopul ?

-Ba da. Sunt la mine. De ce?

-Si nu puteai sa imi spui? Dami-le!

-Bine!

Acum sunt linistita. Nu stiu ce m-as face fara telefon si laptop. M-am inchis in camera si am inceput sa imi asez lucrurile. Aveam o priveliste superba. Casa de vizavi  era la fel de mare ca a noastra. La geam statea un baiat de vreo 17 ani si se uita la mine. M-am panicat pentru ca faceam contact vizual si cred ca se citea pe fata mea asta, dar el mi-a zambit si mi-a facut cu mana  si la fel am facut si eu.

Aud un bocanit la usa:

-Hai Jessie, deschide usa!

-Ce vrei David?

-Nu mi-ai cerut scuze.

-Pentru ce?

-Pentru ca m-ai invinovatit pentru faza cu telefonul si laptopul.

-Ha ha , pa.

SI i-am inchis usa in nas.

M-am intors spre geam, dar el nu mai era acolo. Am iesit afara fiindca erau niste copii. M-am pus jos pe bordura din fata casei si observ ca iese baiatul la care imi era gandul , si... vine spre mine.

-Buna , esti noua vecina? cu acelasi zambet pe fata.

-Da.

-Eu sunt Chris. intinzand mana.

-Jessie , spun dand mana cu el si cu un zambet pana la urechi. Dar toata lumea imi spune Jess.

-Incantat !

Si dintr-o data o aud pe mama cum ma striga . Offf , strica momentul.

-Scuze ,trebuie sa plec . Ne mai vedem, pa !

-Pa!

........................................***..............................................

-Da mama, ce e?

-Eu si tatal tau plecam ca avem treaba cu afacerile dar nu stim cand venim si il luam si pe David sa nu stea pe capul tau. Daca se intampla ceva sa ne suni.

-Ok, Pa!

Dupa ce au plecat m-am dus in pat , m-am uitat putin la Tv pana ce am adormit.

Baiatul de vizaviUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum