D-nul Mofturos

7K 408 46
                                    

Ma trezesc , ma uit la ceas si este ora 7:48. Sunt tot in bratele lui Chris care doarme si vreau sa ma ridic dar in zadar.

Am reusit cat de cat sa ma indepartez de el , dar cand ma uit la el , vad ca incepe sa clipeasca , dând sa se trezeasca si imi sopteste cu o voce ragusita:

-Chiar vrei sa pleci de langa mine ??

-Da..dar nu pentru mult timp.

Dupa ce ne-am facut rutina de dimineata ne-am hotarat sa mergem sa ne plimbam prin parc.La un moment dat zaresc o persoana cunoscuta .

-Luke! strig si alerg spre el.

-Jess , ce dor mi-a fost de tine pisi .. spune el si ma saruta pe obraz apoi luandu-ma in brate .

-Si mie mi-a fost dor de tine !

Observ ca Chris se indeparteaza de noi asa ca il trag pe Luke dupa mine pana la el.

-Chris , s-a intamplat ceva?? intreb putin speriata.

-Nu...doar ma simt putin rau .

-Buna. Eu sunt Luke .

-Hei.. Chris , ,,incantat''.

-Luke , el este iubitul meu ,ii adaug lui Chris.

-Si..Chris , Luke este un prieten mai vechi .. care pentru mine imi este ca un frate .

-Jess , eu am putina treaba cu prietenii..ne vedem diseara ,spune Chris.

-Ok , si il sarut .

...............***..........................

-Seara-


-Iubitule, s-a intamplat ceva ? De ce esti suparat ?

-Nu s-a intamplat nimic , dar vazandu-te asa de apropiata de el ...mai ales cand ti-a spus ,,pisi''..

-El imi este ca un frate ... te rog intelege .

-Da..ok inteleg.. dar m-am simtit dat la o parte.

-Gelosule ! spun razand si ii arunc o perna in fata .

-A.. deci vrei razboi sa inteleg.. bine.

-Nu nu...si sare peste mine si incepe sa ma gadile .

Ii dau o perna in cap si incepe primul razboi mondial de perne .Dupa multe rasete primesc o perna in fata de la Chris si din neatentie cad de pe pat.

-Iubito esti bine? spune Chris speriat

Vreau sa-l sperii mai tare asa ca nu-i raspund si inchid ochii.

-Jess..te rog..trezeste-te , deschide ochii. Eu ma abtineam sa nu rad iar el incepe sa se agite mergand dintr-o parte si in alta a camerei nestiind ce sa faca cu mine.

Ma ia incet de pe jos si ma aseaza in pat cu grija , el punandu-se langa mine.

-Te iubesc Chris ! zic razand

-Tu..! lasa ca te tin eu minte. Eu innebunesc aici si tu ai chef de glume nu ? spune si se intoarce cu spatele la mine.

Ma urc pe el si incep sa-l sarut usor apoi punandu-ma la locul meu. Se intoarce cu fata la mine si imi zambeste.

-Deci ti-a trecut supararea, nu? domnule mofturos.

-Da...mi-a trecut pentru ca domnisoara suparici stie ce sa-mi faca ca sa ma simt bine .

-Noapte buna, iubitule .

-Noapte bune. iubito.

-Dimineata-


Telefonul suna in continuu de la ora 6 si nu pot sa vad cine e deoarece Chris doarme si ma tine strans in brate parca sa nu ma piarda .

Am reusit sa ma ridic din pat si uitandu-ma la telefon am vazut ca ma suna...

Baiatul de vizaviUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum