Okulda sınıfa doğru yürümeye başladım Cenkin ağzına nasıl sıçıcağımı planlamam lazımdı . Sınıfa girdim ve çantamı sıranın üzerine atıp ellerimle yüzümü kapadım
" allah senide sininle birlikte öpüşürken yakaladığım karıyıda sana aşık olanında bacısına kaysınlar "
"Oha ama Başak bu kadarı benim için çok fazla değilmi sen biricik aşkına nasıl kıyarsın "
CENK .
Tabiki dünyada benim kadar rezil olmaya meyilli başka bi insan yok malmısın
" afedersiniz sizi tanıyomuyum " onu incitmek duygularını alıp götüne sokmak istiyodum
"Hani şu biricik aşkın yoksa beni hatırlamıyomusun bu çok acıttı " dedi alayla . Şerefsizin tohumuna bak ya bide dalga geçiyo .
Kafamı kaldırıp mavinin en güzel tonu olan gözlerine baktım
" bana hiçbi halt çağrıştırmadı " dedim ve kendimi baçeye attım " bizmkilerle uğraştığım yetmiyomuş gibi şimdi bide bu çıktı anasını satıyım " ben böyle söylenirken Batı yanımda belirdi " kiminle uğraşman yetmezmiş gibi kiminle uğraşıyosun "
"Eben Batıcım eben " bide ona anlatmakla uğraşamazdım .
"Sizin sınıfa yeni biri gelmiş kim gördün mü "
"Tabi canım görmek ne kelime iki dakikada hizmetli odasında günah dolu dakikalarda yaşadık . Batı daha yeni geldim amına koyıyım sen neyden bahsediyon gene saçma salak " Batı bana inanmaz gözlerle bakıyodu .Ya dediğimi ciddiye aldı ya da çeneme hayran kaldı .
" kızım lan yavaş daha geleli iki dakika oldu ve sen onunla şimdiden işi pişirdin mi oha diyrım başka da bişey demiyrım" salak lan bu " Batı senin kafan mı güzel sen okula içip içipmi geliyosun yoksa şişeyi bütün olarak götüne sokuyosun sonradan kafa mı yapıyo hangisi ? "
" ha ha ha çok komiksin ya " komik olduğumu biliyorum zaten hıh .
Biz Batıyla böyle saçma bi sohbet içerisindeyken biri gelip kolunu omzuma attı . " hayırdır Başak bu herif seni rahatsız mı ediyo " tabisiki Cenk malmısınız .
"Senden daha fazla değil hem sen hayırdır Cenk sen ne diye karışıyon her boka işine gitsene sen " diyip omzumdaki elini ittirdim Batı şaşkınlıkla bizi izliyodu .
" ne demek sanane lan bugüne bugün sevgiliniz sonuçta "O böyle deyince Batı içtiği suyu püskürttü sonra aynı anda "neyin " dedik Batıya bakmadan konuşmaya başladım .
" o tren kalkalı çok oldu Cenk . Sen bunu o kızın dudağını yemeden önce düşüncektin . " diyip sınıfa gittim . Ben sınıfa girdikten bikaç dakika sonra zil çaldı. İlk defa zilin sesini bu kadar sevmiştim oha lan zil sesi kulağıma çok hoş gelmişti . Acaba zil sesi damatlığın içinde nasıl dururdu .
Matematikçi Mert hocanın içeri gelmesiyle düğünümü hayal etmeyi bırakıp derse odaklandım . Acaba bu işlemleri hayatımın neresinde kullanıcam derken içeri Cenk geldi . Gavurun tohumu gelmese bi yeri çatlıycak sanki .
"Neden geç kaldın beyefendi " hocam allah aşkına şuna beyefendi demeyin yakışmıyo ya .
" pardon hocam yerime geçiyim ben zaten yeni geldim olay çıkmasın " Dedi ve yanıma doğru yürümeye başladı . Yanıma oturcağını anladığımda " dolu orası " dedim sürünsün pezeveng " kim var orda dolu falan değil orası zorluk çıkarmasana kızım "
" nasıl görmezsin ya orda benim ejderham Hüsamettin oturuyo geri bas " bütün sınıf bizim bu saçma konuşmamızı dinliyodu . Benim bunu dememle sınıfta bi kahkaha koptu . İşin garip tarafı Mert hoca da bizi dinliyodu . " peki öyle olsun ama bigün bunları sana yedirtcem çok pişman olucaksın "
" bu hayatta hiçbir şey seninle çıktığım kadar pişman edemez beni " ip orda kopmuştu sınıf kendi arasında fısıldaşmaya başlamıştı . Öğretmende onları susturmaya çalışıyodu .
Bizse birbirimizin gözlerine inatla bakmaya devam ediyoduk . Ben ondan yeşillerimi ayırmıyodum oda benden mavişlerini ayırmıyodu . Hadi bakalım Cenk piçoskisi senin ağzına sıçmayan nolsun.
***
"Ya Batı tamam bırak söyliycem ya " Batı beni iki saattir sabah olanları açıklamam için gıdıklıyodu sonunda bırakınca anlatmaya başladım .
" bak şimdi ben bigün dans kursundan çıktım sokakta ilerliyorum sonra bi anda Cenki görür gibi oldum o yüzden yolumu değiştirdim . Sonra bu Cenki başka yabancı bi kızın dudaklarını sömürürken gördüm öyle işte sonra bu o kızın peşinden Amerikaya gitti falan filan olayın özeti bu işte " dedim bi süre bana baktı sonra kollarını açtı bende düşünmeden ona sarıldım bu aralar en yakın arkadaşım oydu . ( bunları sevgili yapıcam sandınız dimi :))))) ay götüm ) Ayrıldıktan sonra saçımı karıştırdı ve " amanda benim sert kızım büyümüşde kalp kırıklıklarımı yaşıyomuş " böyle derken bi yandanda yanaklarımı sıkıyodu .
"Ya Batı bırak allasen ya allah seni kahretmesin bırak " tabi sesim yanaklarımı sıktığı için boğuk çıkıyodu. En sonunda bıraktı . Bıraktı bırakmasına da ben yanaklarımı hissedemiyodum .
" ya senin yüzünden yanaklarımı hissetmiyorum pislik hayvan " ben ona böyle söverken oda bana gülüyodu
"Başak ben diyorum ki sizin grup ve ben hep beraber bi denize girmeye mi gitsek " bu nerden çıkmıştı şimdi.
" ya daha geçen gün girdik kıçında ne dönüyo senin gitmesek benim yatakla randevum var " diye sızlandım ama hayırı kabul etmiyomuş beyefendi . Peki madem
" o zaman cuma günü çıkışta gidelim gitmişken bide orda kamp kuralım nasıl fikir "
"Valla bana uyar sen sizin grubada söylersin benimşimdi gitmem gerek " bana el sallayıp gitti şimdi sıra yatakla olan randevumdaydıBekle beni aşkım ben geliyorum .