Arkadaşlar bu bölüm içime pek sinmedi o yüzden beğenmezseniz anlarım .
Multimedyada Başak ve Batının ( gerçekten batının ) şarkı söylerkenki videosu . İyi okumalar :)
Ben hala Batıya meme görmüş bebekler gibi bakıyokan Batının elini gözümün önünde sallamasıyla kendime geldim.
" beni içeri davet etmiycekmisin " dedi ve içeri geçmeye çalıştı bense onu engelledim . Bi bahane uydurmam lazımdı .
" sen içeri giremezsin yani girmesen iyi olur çünkü ...ıııı ben .... benim iç çamaşırlarım her yerdeler hatta dünyayı feth etmeye çalışıyolar evet evet şu an dünyayı ele geçirmek için plan falan yapıyolar hatta " dedi ve onu dışarı ittirdim . Kaşlarını çatıp bana baktı .
" içerde ne var "
" iç çamaşırlarım "
" buna inanmalımıyım "
" evet ..... belki ......tam olarak değil "
" içerde ne olduğunu bilmek istermiyim "
" olduğu değil ne olcağı ama tam olarak istemezsin"
" sana güvenebilirmiyim "
" kesinlikle ....evet ......belki .....tam olarak değil "
" içeri girmezsem bu saçma konuşma biticek mi "
" belki...evet .....kesinlikle ....... tam olarak "Saçma konuşmamız benim bunu dememle son buldu . Birazcıkta bakıştıktan sonra Batı evimizin karşısındaki parka doğru yürümeye başladı . Kapının yanındaki sehpadan anahtarı alıp yanına gittim .
Yanındaki salıncağa oturdum ve hafifçe sallanmaya başladım .
" Başak sana bişey sormam lazım " umarım bu konuşma rüyamda olduğu gibi başka yerlere gitmezdi .
" tabi sor " işte başlıyoruz ." abim beni evden attıda yaklaşık 1 haftalığına falan sizde kalabilirmiyim "
Şükürler olsun sevgilim yani sevgili taklidi yaptığım çocuk tecavüzcü Bıtı değilmiş . Bunun sevinciyle ayağa kalkıp saçma sapan hareketlerle dans etmeye başladım.
En sonunda çığlık atıp birazda tepinip bitirdim . ve bütün soğukkanlılığımla
" tabiki bizde kalabilirsin hiç sorun yok " dedim.
Batı bana biraz daha deli gözüyle baktıktan sonra konuşmaya başladı.
" eğer gece bu hareketlerle yanıma gelirsen seni tavayla döverim " dedi ve ayağa kalkı .
Bi kere ben mükemmel dans ederim bu onun kaybı .
Ona dil çıkardıktan sonra bana gözlerini devirdi .
Bu halimize gülerken eve doğru ilerlemeye başladık .
En azından 1 hafta evde yalnız kalmıycaktım. Bu da bi gelişme .
Kapıyı açarken Batı beni durdurdu .
" içerde kedili don veya leopar desenli sütyen görmiyceğimin garantisini verebilir misin ? "
Ha ha ha
" belki .... evet ... büyük ihtimalle "
***
" Batı kıçını kurtlar için üreme yeri olarak hazırlıycağına yatağı hazırlamama yardım etsen nasıl olur " iki saattir onun yatağını hazırlıyodum ve beyefendi götünü kaldırıp yastık kılıfını bile geçirmemişti .
" valla dediğin gibi şu an kurtlarla ilgileniyorum o yüzden sıranı bekle " dedi ve telefonuyla ilgilenmeye devam etti .
Biraz ona dik dik bakıp elinden telefonu kaptığım gibi lavaboya girdim ve kendimi kilitledim .